سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان از رسوب بیش از 90 هزار دستگاه خودرو به علت کمبود قطعه در کف پارکینگ خودروسازان خبر داد.

منابع عراقی از کشته شدن یک سرکرده نظامی گروه تروریستی داعش در شمال بغداد خبر دادند.

روسیه قطعنامه شورای امنیت برای ارسال کمک به سوریه بدون هماهنگی با دولت مرکزی این کشور را وتو کرد.

باید روی اصول دین کار عالمانه صورت بگیرد؛ ما خدا را قبول داریم؛ منتها این خدا رفتار ساز نیست! این قیامت رفتار ساز نیست! این باور بر قیامت کنترل‌کننده رفتار‌های سر بزنگاه‌ها نیست؛ دین اول باید بیاید رفتار‌های کلیدی من و شمارا هدایت بکند.

منابع خبری از کشته شدن چهار نفر در پی انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شمال سوریه خبر دادند.

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا با لحنی قلدرمآبانه به اظهارات یک مقام سازمان ملل دربارع غیرقانونی بودن ترور سردار سلیمانی پاسخ داد.

سناتور ایالت نیوجرسی خبر داد که رئیس جمهور آمریکا رسما این کشور را از سازمان بهداشت جهانی خارج کرد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان شامگاه سه‌شنبه در مورد تحولات لبنان و منطقه غرب آسیا سخنرانی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جوسازی ها علیه سند جامع همکاری ایران و چین گفت: نه از واگذاری جزایر ایرانی خبری است و نه حضور نیروی نظامی و نه سایر موهومات.

اولین بسته‌های ماسک مورد نیاز و درخواستی از طریق وب سایت "با ماسک" به آدرس اعلامی سراسری کشور ارسال شد.

تعطیلی و محدودیت، خسارت اقتصادی دارد، اما خسارت اقتصادی طولانی شدن شیوع بیماری کووید 19 قطعا بزرگ‌تر است. ما شاید بتوانیم چند هفته تعطیلی سراسری را پیاده کنیم اما اقتصاد کشور یقینا تحمل دوره طولانی رکود و نارسایی را نخواهد داشت.

برخی منابع عراقی از شلیک راکت کاتیوشا به بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی بغداد عراق خبر داده‌اند.

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ارسال فوری یک میلیون بسته اقلام بهداشتی به استانهای با وضعیت قرمز آغاز شد.

نشاط چگونگی داوری درباره نحوه گذران زندگی نیست که از بیرون به فرد تحمیل می‌شود بلکه حالتی درونی است که از هیجانات مثبت تأثیر می‌پذیرد. در عصر معاصر با رشد روزافزون تکنولوژی و پیدایش مدرنیته، همه احساسات، هیجانات، انسانیت و حتی سلامتی انسان در حال نابودی است و این امری غیر قابل کتمان است. اضطراب‌های فکری و تنش‌های روانی نیز از مشکلات جدی انسان در عصر تکنولوژی هستند که منجر به کاهش احساس...

معاون اول قوه قضاییه گفت: باید تلاش کنیم که از حقوق فردی و اجتماعی مردم دفاع جدی داشته باشیم و دسترسی آن‌ها به عدالت را نزدیکتر و آسان‌تر و کم هزینه‌تر کنیم.

رییس کل بانک مرکزی علت التهابات بازار ارز را عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار حواله بخاطر مشکلات ناشی از کرونا اعلام کرد و گفت: با فروکش کردن تدریجی تقاضاهای تجمیع شده، (قیمت) تعدیل خواهد شد.