چهارشنبه 2 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه آمریکا از اقدام واشنگتن نسبت به محدودیت صدور روادید علیه کارکنان شرکت‌های چینی همچون هوآوی که به گفته وی در نقض حقوق بشر نقش داشته باشند، خبر داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه وزارت ورزش و جوان پاسخگوی چگونگی روند اصلاح اساسنامه فدراسیون نیست، اظهار داشت: اطلاع داریم که فدراسیون فوتبال اصلاحات را به فیفا ارسال کرده و منتظر پاسخ آنها است.

بازگشت عجیب و غیرقانونی رئیس سابق و محروم فوتبال ایران یک بی قانونی بزرگ محسوب می شود و مشخص نیست چرا وزارت ورزش و جوانان در قبال آن سکوت کرده است.

فدراسیون وزنه برداری برای پاکسازی این رشته و مبارزه با دوپینگ عزم جدی دارد.

در حالی که امروز جریان رسانه ای ضدانقلاب در واکنش به تایید حکم اعدام سه نفر سارق مسلح که در اغتشاشات آبان اقدام به آتش زدن بانک کرده بودند، کلیدواژه «اعدام نکنید» را در توئیتر جهانی داغ کرده است تا چهره ای ضدحقوق بشری از ایران ارائه دهد، برخی اصللاح طلبان داخلی هم به این کمپین پیوسته اند.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به جزئیات فعالیت مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در کشور، گفت: براساس این طرح، طول دوره درمان یکساله و به صورت 4 ماه اقامت شبانه‌روزی و 8 ماه به صورت سر پایی خواهد بود.

عزیزی گفت: امتحانات عملی دانشجویان دانشگاه لرستان از 23 تیر تا 15 مرداد ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مرد کوهدشتی پس از حمله ور شدن به خانواده خود و ضربه پتک بر سر دخترش، خودکشی کرده و فوت می‌کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در نشست مشترک با مسئولین و اعضای کمیته های مربوطه بر ضرورت تامین البسه و اقلام مورد نظر به منظور آغاز اردوهای تیم های ملی تاکید کرد.

سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که یگان دفاع هوایی این کشور یک پهپادآذربایجانی را در منطقه مرزی سرنگون کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده تلویزیونی، به تبیین جزییات بسته اقتصاد مردمی مجلس برای تحول اقتصادی به نفع مردم پرداخت.

تیم استقلال که تست کرونای تعدادی از بازیکنان مبتلایش منفی از آب درآمد، هنوز مطمئن به استفاده از آن‌ها در تمرینات نیست.

امام جمعه شاهین دژ گفت: برای نهادینه سازی فرهنگ حجاب در جامعه، ابتدا باید نسبت به تحقق این امر در سطح ادارات اقدام شود.

به‌علت شیوع بیماری کرونا، مجمع سالیانه فدراسیون کشتی به شکل آنلاین و ویدئویی برگزار می‌شود.

ایزدپور گفت: اگر کودکان از ناحیه غیراستاندارد بودن وسایل بازی پارک‌ها در معرض خطر باشند، این اداره‌کل به موضوع ورود خواهد کرد.

مدیرکل محیط‌زیست استان سمنان با دفاع از واگذاری برخی مناطق در قالب قرق اختصاصی، این اقدام را راهکاری مطلوب برای حفاظت از محیط‌زیست عنوان کرد.