چهارشنبه 13 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت 13 میلیون و 386 هزار و 588 تردد در شش ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی حوزه شمال این استان خبر داد.

پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی که به وسیله بالگرد از آمل به ایرا زادگاه علامه منتقل شده بود، به زمین نشست.

در حالی بحران آب در سراوان به نقطه جوش رسیده که این منطقه از منابع آبی پایداری در نقاط مرزی برخوردار است که می تواند به تنش آبی شهرهای و روستاهای آن پایان دهد.

جاماندگان سفر اربعین و مشتاقان زیارت در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری آئین عزاداری و تجمع حسینی از دور به ارباب بی کفن سلام دادند.

فتحی گفت: واکسیناسیون اصناف بروجرد از امروز آغاز شد.

این روزها سپاه و بسیج به عنوان نهاد انقلابی برای تسهیل امور در سال مانع زدایی کنار تولید کنندگان می ایستند.

احمد حسین‌زادگان گفت: خانواده علامه حسن‌زاده آملی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات را ضروری دانسته و به‌همین منظور مراسم تشییع به صورت خودرویی انجام خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان" ما مقتدریم " با مشارکت دستگاه اجرایی، نظامی و انتظامی و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس در ساری گشایش یافت.

مراسم تودیع محمود رشیدی و معارفه رسول هاشم کندی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

پرویز اوسطی گفت: طرح تقویت امنیت غذایی یکی از قوانین بسیار خوب بخش کشاورزی است که می تواند رونق، جهش و تحول را در بخش کشاورزی به همراه داشته باشد.

منطقه الموت غربی و شرقی در استان قزوین دارای 3750 هکتار شالیزار است. متوسط عملکرد هر هکتار از این شالیزارها 3900 کیلوگرم شلتوک است. از هر هکتار بطور میانگین 3.5 تن برنج سفید برداشت می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به توزیع یارانه نقدی گفت: با توجه به توزیع یارانه ها در بخش های مختلف آثار مثبت و اثربخشی مطلوب و قابل قبولی در بهبود سفره مردم، شاخص کلان اقتصادی و بخش تولید دیده نمی شود.

امیرحسین توخته با کسب 13 پوئن، امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مراکش در آخرین مسابقه مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از سفر امیرعبداللهیان به لبنان در اولین فرصت خبر داد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: برگزاری یادواره های شهدا و نمایشگاه های مختلف در این ایام می توان یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداشت.

عصر امروز رزمایش مشترک کمک مؤمنانه مساجد استان کرمان در محل مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.