یک‌شنبه 13 خرداد 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با پیگیری و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس و اعلام رضایت اولیای دم خبر داد.

صمد مرفاوی گفت: وزارت ورزش باید هرچه سریع‌تر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال را انتخاب کند تا این باشگاه سر و شکل درست به خود بگیرد و هواداران هم در این مسیر همراه مسئولان باشند.

حجت الاسلام محمدی از کمک به استقرار ائمه جماعت در روستاهای جامعه هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی گلستان خبر داد.

به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز عطرافشانی گلزار شهدای شهر یاسوج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

سیدابراهیم شریفی با بیان اینکه دفاع مقدس، هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است؛ از انجام 300 برنامه طی هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران خبر داد.

عین اللهی وزیر بهداشت با بیان اینکه حق جامعه پزشکی به واسطه ایثارگری‌هایی که در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند، به درستی ادا نشده است، گفت: تبیین این نقش مهم مورد غفلت قرار گرفته است.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: اکران عمومی و داوری آثار راه‌یافته به مرحله نهایی روز جمعه (2 مهر) از ساعت 9 تا 18 با حضور داوران در تالار فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

رمضان شریف، سخنگو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف شرکت در جمع رزمندگان دفاع مقدس شهرستان مهدیشهر وادای احترام به شهدای این شهرستان به مهدیشهر سفر کرد.

نوده گفت: به منظور شتاب بخشی در روند تزریق واکسن، مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان به 6 مرکز افزایش یافته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ و مدارس را دو سنگر مهم برای تضمین آینده کشور عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برای تربیت نیروهای رزمنده بود که رشادت و جوانمردی را به تحصیل پرداخته و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و مدارس نیز مکانی برای تربیت نسل‌های انقلابی و پیرو شهدای عزیز هستند.

رحمنی معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان از توزیع برنج وارداتی در بازار استان زنجان خبرداد و گفت: 800 تن برنج خارجی طی دو ماه در بازار استان زنجان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام محسن ملک پور گفت: تنها راه مقابله با طراحی های فرهنگی بدخواهان، تولید فرهنگی و استفاده از ثروت غنی و سرچشمه قوی دوران دفاع مقدس در همه عرصه ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام اشجری را به عنوان قائم مقام این شورا منصوب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: مملکت ما به برکت دفاع مقدس و جانفشانی ها شهدا و ایثارگران به قدرت فائق منطقه تبدیل شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با اشاره به روند انتخاب استاندار زنجان گفت: انتخاب استاندار زنجان در مراحل پایانی قرار دارد.

مسعود عزیزی با اشاره به اینکه کرونا باعث کاهش استقبال خانواده ها از مدارس غیردولتی شد، گفت: سال گذشته 12 هزار دانش آموز در مدارسخراسان شمالی ثبت نام کردند که در مقایسه با سال قبل تر سه هزار ریزش ثبت نامی داشته است.