دوشنبه 11 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بانوان و آقایان اینلاین هاکی برگزار شد.

بهمن خدادادیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 90 هزار مورد بازرسی در کرمانشاه انجام شده است که حدود 78 هزار مورد آن از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بوده است.

اولین تله تئاتر البرز به نویسندگی و کارگردانی "حمیدرضا نعیم حسنی" با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین استانی در سالن ابن سینا تالار نژاد فلاح اکران شد.

رضایی گفت: بهترین زمان انجام واکسیناسیون در شهرستان گچساران را داریم چرا که در شرایط ثابتی قرار داریم و این روزها هم آمار مبتلایان و بستری های کرونایی به شدت کاهش یافته است.

استان مازندران همزمان با فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر در سوگ سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) سیاه پوش شد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: خداوند در سرتاسر قرآن مجید گاهی انبیا را به نام صدا میزند، اما در هیچ جایی از این کتاب آسمانی پیامبر اسلام را با نام صدا نمی زند.

مراسم عزاداری روز رحلت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، در حسینیه امام خمینی در حال برگزاری است.

سفیر افغانستان در آمریکا با توجه به خروج آشفته و غیرمسؤولانه واشنگتن از کشورش گفت به دولت ایالات متحده اعتماد ندارد و شک دارد افغان‌ها بتوانند به این زودی به واشنگتن اعتماد کنند.

قربانعلی فلسفی گفت: ساعاتی پیش بخشی از جنگل های دنا در میانکوه سی سخت و بیاره دچار حریق شد.

فرمانده سپاه شهدا در یادواره شهدای روحانی و طلبه ارومیه نقش روحانیان و طلاب و را محوری و میدانی توصیف کرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به اینکه سرمای زودهنگام دنا زندگی را برای مردم زلزله زده سی سخت دشوار کرده است، از کافی نبودن تسهیلات بانکی برای پرداخت هزینه های مردم خبر داد.

در پی ادامه تنش‌های آبی در خوزستان و کاهش آب پشت سد‌های این استان؛ تقریبا دو هفته‌ای است که دبی رودخانه کارون پایین آمده است.

جانشین بسیج ناحیه مقاومت کهگیلویه از اهدای 11 سیستم صوتی به مدارس محروم کهگیلویه خبر داد.

کوشکی گفت: در شبانه روز گذشته 325 نفر به کرونا مبتلا شده و 4 نفر قربانی کرونا شدند.

از دیدن این تصاویر لذت ببرید...

درصورت تداوم یاوه سرایی‌های آذربایجان به عنوان بازیگر نیابتی رژیم غاصب و عربستان و ترکیه صرفا همان نیروهای حاضر در مانور برای پاسخ قاطع کافی است.