چهارشنبه 13 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

سامانه‌های بومی شمس و هرمز صبح امروز شنبه با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش رونمایی شدند.

شهرستان چهارباغ یکی از شهرستان های استان البرز است که به دلیل داشتن خاک حاصلخیز، مزارع بسیاری به کشت محصولات کشاورزی اختصاص یافته اند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: خوشبختانه تیم یک‌دست و باانگیزه‌ای داریم و همه با هم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

این روستا که به تازگی با موافقت هیات وزیران به شهر تبدیل شده است؛ دچار مشکلاتی از قبیل تجمع انبوه زباله و عدم اجرای طرح دفع فاضلاب است که شرایط زیست محیطی نامناسبی برای مالوجه و ساکنین آن را ایجاد کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 15 تیپ از نیروهای این قرارگاه که از امروز در منطقه آغاز شده، مشارکت دارند.

رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور در شهرستان الیگودرز برگزار شد و در پایان این مسابقات تیم لرستان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

ائتلاف سعودی مدعی شد که یک فروند پهپاد بمب گذاری شده نیروهای یمنی را که به سمت جنوب عربستان پرتاب شده بود، رهگیری و منهدم کرده است.

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به اهمیت جهاد تببین گفت: همانگونه که انقلابیون در همه عرصه ها حضور داشتند جهاد تبیین نیز باید در اولویت دستور کار نیرو های انقلاب قرار گیرد.

مهم ترین سرخط فضای مجازی استان فارس را در یک دقیقه با هم مشاهده کنیم.

مدیرکل امور طیور وزارت جهاد کشاورزی گفت:‌چندین ماه است که وزارت جهاد کشاورزی درگیر تأمین ارز ترخیص نهاده های دپو شده در گمرک است اما تأمین ارز صورت نگرفته است.

طالبی استاندار سابق یزد گفت: استاندار جدید یزد با توجه به اشرافی که بر مسائل استان دارد، می‌تواند آینده بهتری را برای مردم یزد رقم بزند.

فرمانده نیروی انتظامی از به‌کارگیری 20 هزار نیروی پلیس در رده‌های مختلف برای تامین امنیت برگشت زوار اربعین خبر داد.

تماشاخانه ایرانشهر با سه نمایش «کرکس»، «اسطرلاب» و «غلامرضا لبخندی» شامگاه سه‌شنبه 6 مهر مجدد فعالیت‌های خود را از سر گرفت.

درحالی وام ودیعه مسکن افزایش یافته که بازپرداخت اقساط سنگین میلیونی آن از عهده مستاجران خارج بوده و برای خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه، مناسب نیست.

وزیر بهداشت با اشاره به ورود جمعیت زیاد زائران به مشهد گفت: میزان تخت و امکانات بهداشت و درمان در این شهر کافی نیست و با اینکه امکاناتی همچون بیمارستان فوق تخصصی آستان قدس رضوی نیز به ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه شده، اما همچنان با کمبودهایی در این حوزه مواجه‌ایم.

باخرد گفت: پس از فرار بنی صدر، وقتی جنگ در دست نیروی‌های مردمی افتاد، معادلات در جنگ تغییر و به نفع رزمندگان اسلام رقم خورد.