شنبه 16 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی با عنوان «جهاد مقدس» شامل بیانات آیت الله خامنه‌ای در مورد دفاع مقدس رونمایی شد.

وزیر امور خارجه ایران در دیدار با جوسپ بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نیویورک تاکید کرد ما با جدیت در حال بررسی سوابق مذاکراتی هستیم و دولت جدید مذاکرات را از سر خواهد گرفت.

با توجه به قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بسته های نوشت‌افزار، پوشاک و کفش بین دانش اموزان عشایرنشین شهرستان نیکشهر توزیع شد.

نشست خبری سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی از اقدامات لازم برای ثبت جهانی منطقه تاریخی چشمه علی در شهر ری خبر داد.

حسن علمی گفت: در شرایطی که کشور با کاهش بارندگی و خشکسالی مواجه شده است، از این پس، صنعت دامپروری کشور باید از پرورش و نگهداری دام های سبک و سنگین وارداتی به سوی پرورش و نگهداری دام های بومی هدایت شود و تغییر مسیر دهد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و آغاز هفته دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

حسین فروغی با بیان اینکه شهدای عشایری پیش قراول دفاع مردمی در دوران دفاع مقدس هستند، گفت: عشایر در تمامی دفاع مقدس از انقلاب اسلامی حمایت کردند.

منوچهر ذوالفقاری گفت: به جهت گرامیداشت چهل‌و‌یکمین سالگرد دفاع مقدس، یک‌هزار و 100 برنامه در 21 قالب در این استان اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیروزی جمهوری اسلامی و شکست دشمن بعثی همه جهانیان را متحیر کرد و امکانات و تجهیزات و حمایت های مالی کشورهای غربی و عربی در برابر ایمان راسخ رزمندگان ایران و رهبری های عالمانه امام خمینی (ره) راه به جایی نبرد چرا که دشمنان ما تنها مادیات را مدنظر قرار داده بودند و معنویات را در نظر نگرفته بودند.

فهیمه لزگی با اشاره به موافقت اولیه رییس جمهور برای آغاز ثبت نام جاماندگان از سهام عدالت گفت: صاحبان سهام عدالت برای دریافت سود سهام سال 99 می‌بایست در سامانه سجام ثبت نام نمایند.

کوشکی با بیان اینکه شمار مبتلایان کرونا در استان لرستان از مرز 180 هزار نفر گذشت، گفت: تاکنون 2431 لرستانی بر اثر کرونا جان باخته اند.

امروزه عوامل متعددی به دنبال برچیدن فرهنگ اصیل ایرانی از جامعه درونی کشورمان هستند تا آن اصالت زیبای ایرانیان در جوامع بشری را کم رنگ جلوه دهند.

عرب گفت: رشتخوار در آخرین بروز‌رسانی در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد، باید امروز در ادامه همکاری های مردمی با رعایت دستورالعمل ها و دنبال کردن واکسیناسیون عمومی انشالله با عبور از بیماری به وضعیت سفید و آبی در رشتخوار دست پیدا کنیم.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی نروژ 11 مهر به این کشور می‌رود.

سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس مظهر اعتقاد به صدق وعده الهی است، گفت: یکی از رمزهای موفقیت رزمندگان در این دوران همدلی و همبستگی ملی بود.