جمعه 15 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مدیر عامل خانه ریاضیات گفت: شرکت بیش از 800 هزار نفر در 14 دوره لیگ علمی پایا نشان از توجه گسترده در سطح کشور نسبت به این موضوع دارد؛ موضوعی که در تمام استان های کشور به نوعی جریان عدالت آموزشی را گسترده تر انجام داده است.

فاضل گفت: 55درصد جمعیت واجد شرایط گلستان نسبت به کرونا واکسینه شدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط فعلی کشور که استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آنان آرزوی تضعیف نیرو‌های دفاعی و امنیتی کشور را دارند، حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است

بخشی گفت: با توجه به اینکه با وجود کرونا محدودیت‌های ایجاد شده و توفیق زیارت میسر نیست لذا برنامه‌های دهه آخر ماه صفر و در ایام شهادت امام هشتم (ع) در قالب پویش سراسری «ایران خانه امام رضا (ع) است» و «همه خادم الرضا هستیم» همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می شود.

مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد، حامیان مردم مظلوم فلسطین و مروجین اخلاق با حضور مسئولین بسیج و ورزش برگزار شد.

عبدالله کشاورز با بیان بایدها و نبایدهای بهداشتی برای سلامت زائرین مراسم اربعین گفت: در شرایط کرونایی لازم است زائران حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها را فراموش نکنند.

وادی‌السلام، نام قبرستانی در شهر نجف عراق است. قبرستان بزرگ و تاریخی که به سبب وجود احادیثی درباره فضیلت آن، برای شیعیان اهمیت مذهبی دارد. شهرت آن به علت روایاتی است که این قبرستان را محل رجعت تعدادی از پیامبران و امامان و مؤمنان می‌دانند.

با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی 1400، کلاس اولی ها با ماسک هایی که هر یک طرح و رنگی متفاوت و کودکانه دارد به پشت میزهای مدرسه رفتند.

نوید دانایی گفت: روند تزریق واکسیناسیون با همراهی بسیج و سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی و ایجاد مراکز واکسیناسیون تجمیعی به دو برابر پیش بینی ما از واکسینه کردن افراد افزایش یافته و در حال حاضر روزانه 10هزار دوز واکسن تزریق می شود.

این روزهای پاییزی که از راه می‌رسند حال و هوای مسیری را با خود دارند که بعضی مسیر بهشتش می‌خوانند و بعضی ها به "جاده عشق" تعبیرش می‌کنند.

خدمات رسانی نامناسب و از دسترس خارج شدن اپلیکیشن خدمات شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد درروز های قرمز کرونایی داد مرد را درآورده است.

این روز ها برداشت انگور از تاکستان های خنداب و تبدیل آن به کشمش به صورت سنتی در حال انجام است.

ائمه جمعه استان کرمان گفتند: اعتمادسازی عمومی با گسترش و تحقق عدالت و حضور مسئولان در بین مردم محقق می شود.

خاتمی امام جمعه زنجان با اشاره به اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار و عزت امروز ایران نتیجه مقاومت رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.

اجتماع بزرگ "ما مقتدریم" ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با اجرای زنده نقاشی تصاویر 28 سردار شهید و شهدای مدافع حرم سبزوار توسط هنرمندان شهرستان با حضور پرشور مردم در آستان مقدس شهیدان سبزوار برگزار شد.

در هفته دفاع مقدس، گلچینی از اشعار شاعران البرزی که به مناسبت این ایام سروده شده را برای علاقمندان منتشر نمودیم.