یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) از تجهیز و آماده سازی فاز دوم بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در مدت 40 روز خبر داد و گفت: فاز دوم بیمارستان صحرایی شهید صدوقی اصفهان با 150 تخت همزمان با اربعین حسینی به بهره برداری می رسد.

تعدادی از کشتی گیران با حضور در سازمان لیگ کشتی قرارداد خود را برای فصل جدید لیگ برتر به ثبت رساندند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان رژیم صهیونیستی هر زمان تهدیدات را مطرح می‌کنند خود به خوبی می‌داند که هرگونه تعرض به سرزمین و منافع جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع و شکننده ایران روبرو خواهد شد و در محور مقاومت و در محاصره گروه‌هایی مقاومت مانند حماس و جهاد تاب مقاومت را ندارند.

دشتی گفت: شورای ششم شهر یزد از همان روز تحلیف، لوایح و طرح ها را وارد کار کرده است اما نباید این موضوع را نادیده گرفت که بودجه 1400 توسط شورای قبلی بسته شده است و هیچ پروژه ای را نمی توان اضافه کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان از برخورد پژو405 باسمند در 10 کیلومتری محور سقز به بوکان خبر داد.

ایوب کرد تمینی گفت: بسیجیان در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی برای مهار ویروس کرونا در کنار دیگر ارگان ها مشارکت چشمگیری داشتند که تداعی کننده روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود.

محمدکاظم انبارلویی با اشاره به عدم اعتماد به غرب گفت: دولت جدید به توانایی داخلی اتکا کرده و مسیر پیشرفت در حال بازگشایی است.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور جزئیاتی تازه از عملیات ایران علیه گروه‌های ضد انقلاب در اقلیم کردستان عراق را بازگو کرد.

هنوز چند روزی از فصل گردوتکانی در تویسرکان نگذشته که شاهد ثبت 40 مورد سقوط و در نهایت فوت دو گردوتکان و قطع نخاع شدن دو نفر دیگر بودیم و معلوم نیست چرا هنوز برخی منفعت طلبان با ژست دروغین کار کارشناسانه باغداران را از اجرای طرح سرشاخه کاری درختان که می تواند عاملی برای پیشگیری از سقوط های هولناک باشد باز می دارند!

آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای راهبردی و رونمایی از تجهیزات حوزه چک و خنثی‌سازی بمب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، برگزار شد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از برنامه ریزی برای تسریع در روند پیشبرد طرح پیشنهادی منطقه ثامن خبر داد.

یاراحمدی، رئیس مرکز راهبردی مجمع عالی بسیج استان یزد گفت: کمک و مطالبه‌گری در حوزه مسکن در دستور کار مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج (ماهر) قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام احمدپور گفت: ایران اسلامی با عضویت در پیمان شانگهای با اقتصادهای مطرح دنیا ارتباط پیدا می‌کند و می‌تواند با روابط اقتصادی، روابط کالایی و تجاری زمینه رشد و پیشرفت ایران را فراهم کند.

سید عزت الله ضرغامی دربیست و چهارمین روز حضور در وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با صدور احکامی جوان ترین معاون، دستیار و مشاوران خود را معرفی کرد.

بهروز مردانی‌نژاد گفت: بی پشتوانه پول را چاپ کردن ایجاد نقدینگی می‌کند و این نقدینگی هرکجا عرضه شود وایرانگر است.

محمدحسن ارداقیان از آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان استان قزوین همزمان با سراسر کشور خبر داد.