یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

حسین جلالی گفت: با عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای تحریم ها بی اثر خواهد شد و قدرت چند جانبه گرایی جمهوری اسلامی ایران افزایش پیدا خواهد کرد.

دهقانی گفت: هم‌اکنون اکثر زندانیان 2 دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و تا چند روز آینده روند واکسیناسیون تمام زندانیان در خراسان رضوی به اتمام می‌رسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در «طرح جهش تولید مسکن» دولت قرار نیست خانه بسازد بلکه از سازندگان به ویژه انبوه سازان حمایت می‌کند.

مهجوری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 6 هزار و 200 بسته معیشتی به نیت شهدای والامقام استان مرکزی در راستای نهضت کمک مومنانه در اراک توزیع می شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: چهار «رزم‌نمایش» در نقاط مختلف از جمله در بوستان ولایت، دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان آزادگان برگزار خواهیم کرد.

تیم ملی هندبال بانوان ایران دومین پیروزی خود را در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا کسب کرد.

سازمان مردمی حفاظت از حیوانات و محیط‌زیست کشور از شهریور 1396 به شکل رسمی فعالیت خود را درزمینه احیای گونه‌های جانوری و امداد و نجات حیوانات آسیب‌دیده شروع کرده است.

سید حسین سیدی گفت: جمعیت بالای 18 سال شهرستان مانه و سملقان 70 هزار نفر هستند که 46 درصد از این افراد دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

ورود سیمان به بورس کالا و نداشتن کد بورسی توسط واحد های فروش مصالح ساختمانی در سراوان موجب جهش قیمت این کالای پرمصرف شد.

معلمان قرآنی و مبلغان طرح امین سیستان وبلوچستان از وضعیت بلاتکلیف خود "مبنی بر نحوه استخدام در آموزش و پرورش"، گلایه کرده و خواستار رسیدگی متولیان امر به این موضوع شدند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه دفاع مقدس درس اعتماد به نصرت الهی و تکیه بر توانمندی های داخلی می دهد، افزود: هر زمان که ملت ایران با ایمان و توکل بر خدا وارد صحنه شده خداوند پیروزی های بزرگ را به ملت ارزانی داشته و لذا امروز اگر می خواهیم در برابر مشکلات و بحران ها پیروز شویم باید شاخصه های دفاع مقدس سرلوحه رفتارمان قرار گیرد.

امرایی گفت: جشنواره ملی انار با هدف حمایت از باغداران انار وهمچنین معرفی و تلاش برای برندسازی این محصول در کوهدشت برگزار می شود.

محمدباقر محمدی لائینی با تاکید بر تقویت روحیه رزمندگان، گفت: باید راه حماسه و ایثار را ادامه دهیم تا اگر با خطری مواجه شدیم از کشور و میهن اسلامی دفاع کنیم.

امام جمعه یاسوج با انتقاد از کاهش نرخ فرزندآوری در کشور گفت: مسئولان باید شرایط افزایش جمعیت را محیا کند چرا که وقتی جامعه ای پیر شد باید برای آن جامعه هزینه کرد.

احمدی گفت: به دلیل صعب العبور بودن و همچنین وزش باد بار دیگر آتش در جنگل های کوه نیر لوداب شعله ور شد.