یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

قهرمان تکواندو در خصوص رای خریدن یکی از اعضای راه‌یافته به شورای شهر گرگان یک روز قبل از انتخابات نیز، گفت: از مسابقه که برگشتم یکی از اعضای شورا یک میلیون به من پول داد و بعد از انتخابات دیگر تماس من را جواب نداد.

این روزها انتخاب سکاندار دولت در استان بحث داغی است که پهناورترین استان کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست. در گزارش زیر مروری بر حضور نمایندگان عالی دولت در استان کرمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی داریم.

تیم ملی هندبال بانوان پیش از ظهر امروز با بدرقه نایب رئیس بانوان و دبیر فدراسیون، عازم اردن شد.

مرکز واکسیناسیون خودرویی شهید صیادی «یگان ویژه ناجا»؛ اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی شبانه روزی کرونا است که در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم آماده ارائه خدمت به مراجعین محترم است.

در سال‌های اخیر بسیاری از افراد عادی، صاحبان بنگاه‌های املاک با تبدیل اراضی کشاورزی به مسکونی و بنا کردن سازه‌های آهنی نه تنها اراضی حاصلخیز و مستعد کشاورزی را تخریب و نابود کردند بلکه دکانی برای سودجویی برخی افراد باز نموده اند.

رحمت الله نوروزی گفت: ارزی که برای تامین نهاده های دامی اختصاص می یابد، باید بدست تولید کننده برسد تا مصرف کننده آن را با قیمت مصوب تهیه کند.

مبلغ نمونه خراسان رضوی پیرامون بازخوانی کارکردهای اجتماعی مساجد گفت: ارتباط صمیمی امام جماعت مسجد و جذب جوانان به رویکرد دینی از شاخصه‌های اصلی موفقیت مساجد است.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه منطق تشکیل بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت ها است، گفت: کرونا آینه تمام نمای خدمت جهادگران با تفکر جهادی در دوران نیاز است.

همان‌هایی که با راه‌اندازی کمپین‌هایی مثل SOS_IRAN# و HELP_IRAN# در ظاهر به فکر مردم و در پشت پرده با شعارهای پوپولیستی و راه‌اندازی کنسرت‌های شلوغ آن‌هم در شرایط سختی که بیماری کرونا دارد، تنها به فکر جیب خود هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن فخرا گفت: تا پایان سال به 20 میلیون دوز واکسن فخرا را تحویل وزارت بهداشت و درمان خواهیم داد.

نجفی با بیان اینکه بسیج و سپاه در سطح کشور بیش از 175 مرکز واکسیناسیون مستقل دایر کرده، گفت: قطعا در روزهای آینده افزایش پیدا می کند و همچنین در کلیه مراکز دیگر کمک به دانشگاه های علوم پزشکی می کند.

اسامی داوران اولین دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی لیتوانی مشخص شد.

امین توکلی‌زاده به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.

سرهنگ کامران هزارخانی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه امروز (یکشنبه 21 شهریور) بدلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

شهردار تهران طی حکمی داود گودرزی را به عنوان سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران منصوب کرد.

سایت AFC در تحلیلی تیم فعلی استقلال را ناشناخته و متفاوت با تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 دانست.