یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

فرمانده حوزه مقاوت بسیج دیشموک گفت: از سال‌های گذشته و امروز کاملا مشهود است که از این آرمان‌ها فاصله گرفتیم‌.

محل دفن زباله سرعین که روایت زندگی آن همچون کلاف سردرگم به هم تنیده است و گاه فربه و شاد است گاه نحیف و غمگین دیده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون کوید 19 در استان توسط سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد.

تیم ملی فوتبال بانوان به منظور شرکت در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

حسن هانی زاده با بیان اینکه سه کشور اروپایی از طریق جریان سازی ها و اتهام زنی ها سعی می کنند که از ایران باج گیری کنند، گفت: دولت سیزدهم، دولتی نیست که به طرف اروپایی و امریکایی باج دهد و با تعریف های خود در مذاکرات آینده شرکت می کند.

روز گذشته در مجلس شورای اسلامی کلیات طرح «تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار» به تصویب رسید که بر اساس اظهارات نماینده مردم سبزار مجلس، اجرای این طرح باعث اشتغال‌زایی یک‌میلیون و 300 هزار نفر و حذف رانت و امضاهای طلایی در صدور مجوزها می‌شود.

حسینعلی مقصودی گفت: پروژه رو گذر هفشجان 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا به بهره برداری کامل برسد.

آیت الله رئیسی پیش از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بارها تصریح کرد که دولت یکی از قوایی است که فساد قابلیت ایجاد در آن را دارد و راه مبارزه با فساد نیز درون دولت است؛ حالا رئیس جمهور کمتر از یک ماه از تشکیل دولت، 12 اصل را برای مقابله با فساد ابلاغ کرده تا نشان دهد هم به وعده انتخاباتی اش پای‌بند است و هم در مبارزه با فساد جدی و غیرقابل انعطاف.

سردار حیدرنی فرمانده سپاه البرز ا: جوانان سرباز در سپاه امانت مردم و فرزندان عزیز ما هستند. واکسیناسیون و صیانت از جان سربازان عزیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به سی سخت از تحویل واحدهای باقی مانده و در حال ساخت، به مردم این شهر تا یک ماه آینده خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درخصوص روند واکسیناسیون نیروهای آتش نشانی گفت: تزریق دز دوم حدود 1000 نفر باقی مانده است که در حال انجام و فرآیند واکسیناسیون رو به پایان است.

محمد چگینی گفت: ماهانه 250بسته معیشتی به همت خیرین مسجد امام موسی بن جعفر (ع) قزوین توزیع می‌شود.

جلسه علنی رسیدگی به پرونده تعاونی وحدت با 266 هزار سپرده گذار، امروز در شعبه 4 رسیدگی به پرونده اخلال گران و مفسدان اقتصادی برگزار شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از کمک 25 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نفع جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت: 20 میلیارد تومان برای 50 هزار خانوار تحت پوشش خواستار حمایت هزینه شد.

رئیس مرکز ملی فوتبال گفت: به طور مستمر در خصوص بازسازی، رفع مشکلات و ایجاد شرایط جدید در خصوص امکانات اقدامات مختلفی را انجام می دهیم