یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پنج کشتی کالای اساسی حامل روغن، جو و گندم در حال انجام فرایند قانونی و اسنادی هستند و طی روزهای آینده (پایان شهریورماه) در بندر شهید رجایی پهلودهی خواهند شد.

نعمتی گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان کوهدشت در ورزشگاه شهید عالیپور و سالن شهدای کشتی برگزار می‌شود.

این روزها تنها پل ارتباطی رودخانه کرج در گذشته که محل عبور و مرور شرق و غرب کشور در دامنه های البرز بود با عدم توجه دستگاه ها مواجه شده است.

محمدی گفت: ایجاد یک فضایی امن و مطمئن برای کلیه جوانان و آحاد مردم در دهکده مقاومت بسیج از برنامه های در دستور کار است.

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از حذف تست «پی سی آر» برای دریافت ویزای اربعین 1400 خبر داد و گفت: تاکنون پیشنهاد بازگشت زمینی زائران به داخل کشور مورد قبول طرف عراقی قرار نگرفته است.

سریال «تب و تاب» به نویسندگی و کارگردانی داریوش مختاری با ضبط صحنه‌های خارجی جلوی دوربین رفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نایین گفت: سازمان میراث فرهنگی نایین از کسانی که فیلم‌ها و عکس های کذب را در رابطه با تخریب بازار تاریخی نایین منتشر می کنند شکایت کرده است و این مسئله در حال پیگیری است.

ممشلی گفت: امروز مراسم متمرکز نهضت کمک مومنانه با عنوان «همکلاسی مهربان» ویژه آغاز سال تحصیلی با حضور خیران و مسئولان ادارات برگزار می شود.

سردار کشکولی گفت: پروژه جوسازی ضدانقلاب برای واکسن هراسی شکست خورده و روزانه واکسیناسیون کرونا با استقبال بالای مردم در حال انجام است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه به دعوت رسمی رئیس‌جمهور تاجیکستان و برای شرکت در اجلاس «سران سازمان همکاری شانگهای» به دوشنبه سفر می‌کند.

مصطفی مجیدی گفت: از 237 پلاک موجود در طرح تملک اراضی امامزاده حسین (ع) قزوین کمتر از 60 پلاک باقیمانده است.

شهامت گفت: ایمن سازی 44 نقطه حادثه خیز جاده های اصلی و فرعی استان تا به کنون انجام شده است و می بایست 52 نقطه دیگر نیز ایمن سازی شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال گذشته بازی رایانه ای سفیر عشق را که در تراز بالا و فاخری است رونمایی شد، امروز هم بازی رایانه ای مختار رونمایی شد و در هفته بسیج نیز بازی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحبخش گفت: اگر مدیری کارنامه خوبی ندارد و فقط بر اساس گرایش ها و خط سیاسی روی کار آمده و اعتمادی هم به او نیست، بهتر است که کنارگذاشته شود و به جای او مدیران انقلابی وفادار به آرمان های انقلاب و نظام روی کار بیایند تا بتوانند امید را در مردم زنده کنند.

مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی زیر 20 سال و بالای 20 سال امروز دوشنبه در منطقه ساحلی کپورچال شهرستان نوشهر برگزار شد.

وزیر بهداشت اظهار امیدواری کرد این هفته بیشترین میزان تزریق واکسن در یک هفته را با کمک نیروهای مردمی داشته باشیم و رتبه اول را در جهان بدست بیاوریم.