سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

شاخص کل بورس امروز با ریزش 40 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به ارتفاع یک میلیون و 489 هزار واحد رسید.

سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه باید بسیجیان به دنبال کار جهادی و ترویج فرهنگ اشتغال و تلاش باشند، گفت: بسیجی با شناخت اولویت ها و ضرورت های هر منطقه در خدمت به مردم باید حضور تعیین کننده ای داشته باشند.

آیین استقبال از ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد.

عبدالله اکبری راد عامل اصلی مشکلات صنعت کشور را خود تحریمی دانست، گفت: خود تحریمی از سرعت واردات و صادرات جلوگیری می کند و باعث طولانی شدن روند اداری آن می شود.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی یکشنبه 21 شهریور به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه استعفای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مشهد در دستور کار مجلس قرار گرفت که در نهایت نمایندگان مجلس با 218 رای موافق، 22 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 253 نماینده حاضر با استعفای قاضی زاده موافقت کردند.

مهرنشینان زاهدانی با گذشت دو سال از وعده متولیان امر مبنی بر اتصال گازشهری، همچنان چشم انتظار شعله‌های گاز طبیعی در منازلشان هستند.

همدان ناشی از حاکمیت جو پایدار و انباشت آلاینده‌ها است. در این شرایط افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان، مبتلایان به آسم باید از حضور طولانی مدت در فضای شهری جدا خودداری کنند.

طی حکمی از سوی پوریا مربیان سه رده سنی تیم های بدمنیتون بانوان ایران مشخص شدند.

آسیب‌شناسی اجرای نادرست سیاست‌های کلی اصل 44 جلسه کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست دبیر مجمع برگزار شد.

بر اساس گزارش‌های سازمان‌های حقوق بشری بین‌المللی و نهادهای مدنی در افغانستان، از زمان اشغال این کشور توسط آمریکا در ماه اکتبر سال 2001 تاکنون هزاران غیرنظامی کشته و ده‌ها هزار تن دیگر نیز زخمی شدند که می توان آن را از مصادیق تجربه اعتماد به غرب برشمرد.

آسوده با بیان اینکه بیش از 2میلیون نفر در ماه محرم اطعام شدند گفت: در سال جاری نیز بالغ بر 16/5 میلیارد تومان به شهرستان در قالب تسهیلات اشتغال اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان از همت خیرین شاهرودی برای آزادسازی 13 زندانی بی بضاعت و کمک به بازگشت آنان به آغوش خانواده خبر داد.

چپی زنی، یکی قدیمی‌ترین راه‌های صید ماهی در بین مردم مازندران بوده که همچنان در آبندان رودبست بابلسر برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: تاکنون بسیج خوزستان در ساخت مسکن، کمک هزینه ازدواج تهیه جهیزیه و اشتغال همچنین اجرای طرح مواسات و ایران همدل تهیه بسته های معیشتی همکاری شایانی داشته و یاری‌گر کمیته امداد بوده است.

دوچرخه‌سوار اهل چهارمحال و بختیاری با دعوت فدراسیون دوچرخه‌سواری هم‌اکنون در اردوی تدارکاتی تیم ملی جاده تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می‌دهد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر و نوشته‌ها در شبکه اجتماعی مختلف، با کلیدواژه #ایران_مدرن به یادآوری پیشرفت‌ها، و بالندگی‌های اجتماعی و اقتصادی کشور در طی سال‌های اخیر پرداختند.