دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

احمد هاشمی گفت: شکوفایی تولید مهمترین نتیجه تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بوده که این همدلی مسئولان و مردم مهمترین دلیل به حقیقت پیوستن آن است.

وزرای امور خارجه سنگال و ماداگاسکار در پیام هایی جداگانه به حسین امیرعبداللهیان تبریک گفتند و آمادگی خود را برای همکاری با وزیر امور خارجه اعلام کردند.

امید روحانی بازیگر پیشکسوت در "شب‌نشینی" تلویزیون به دنیای پزشکی و بازیگری اشاره کرد که خودش را بیشتر از بازیگری، پزشک می‌داند.

پس از افزایش جایزه برای بازداشت برخی اعضای کابینه جدید افغانستان، طالبان این اقدام را نادرست و خلاف توافقنامه دوحه دانست.

علی دارابی با اشاره به خدمات بسیج سازندگی خراسان شمالی در زمینه فراهم کردن زمینه اشتغال در روستاها گفت: اشتغالزایی از اهداف بسیج سازندگی در راستای مقابله با مهاجرت روستاییان استان است.

رزمایش موشکی در روستای کیاسر شهرستان بهشهر در حاشیه بیست‌وچهارمین یادواره شهدا این روستا با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از لغو و تعلیق پروانه دفاتر پیشخوان و ICT روستایی خبر داد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: حفظ آثار و نشر ارزش ها با خیلی تشریفات ساختمانی سازگار نیست، چرا که مکان هایی را که می‌خواهیم ارزش های اسلام را نشان دهیم نباید لاکچری کنیم.

علی اصغر هدایتی گفت: پاسخ به تقاضای راه‌اندازی شعب بانکی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان تحت شعاع دستورالعمل بانک مرکزی کشور مبنی بر ممنوعیت تاسیس شعب جدید بانکی در مناطق، قرار گرفته است.

فاضل عبیات گفت: موضوع فاضلاب اهواز باید در بخش‌های لایروبی، مطالعات دفع آب‌های سطحی، طرح جامع فاضلاب و طرح های ضربتی پیگیری شود.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: عربده کشی و قدرت نمایی فردی در مهرشهر کرج با برخورد پلیس همراه شد؛ تصاویر تقطیع شده از این حادثه در فضای مجازی منتشر شده است.

یک وجه از موزه‌داری گردشگری و بازدید است که از سال گذشته با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی حوزه گردشگری بازدید از موزه‌ها و این وجه از موزه داری نیز تعطیل شد و همین امر سبب کاهش شدید درآمد موزه ها به ویژه موزه های خصوصی شده است.

خودروسازی رنو اخیرا نسخه‌ای برقی و جدید از خودوری محبوب مگان را با نام Megane E-Tech Electric را عرضه کرده است. این کراس اوور 1624 کیلوگرم (3580 پوند) وزن دارد و بر روی همان پلت فرم برقی مدولار CMF-EV سوار می‌شود که پیش از این نیسان آریا را پایه گذاری کرده بود.

وزیر ورزش و جوانان به‌منظور بررسی مشکلات جوانان و ارائه برنامه‌هایی که در جهت بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها دارد، در نشست فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه برای خانه دار شدن و برخورداری حداقلی از یک سقف منتظر اقدام دولت مردمی هستند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) سازوکار حمایت دولت از کشاورزان و شرکت‌های مجری طرح‌های کشاورزی قراردادی را تعیین کردند.