دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

ثروت جمعی میلیاردرهای آمریکایی در طول پاندمی به قدری رشد کرده که می‌توان با آن بحران بدهی دانشجویی 1.7 تریلیون دلاری را تسویه کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با مثبت ارزیابی کردن سطح آمادگی های رزمی، عملیاتی رزمندگان مستقر در جزایر گفت: همانگونه که بارها اعلام کرده ایم، برای حفاظت و استمرار امنیت در خلیج فارس، نیازی به حضور بیگانگان نیست و کشورهای منطقه می توانند به خوبی از منابع و منافع خود دفاع کنند؛ ما مسلمانیم و با هم دوست و برادر هستیم و نیازی به حضور کشورهای متجاوز و بیگانه در منطقه نداریم.

سرپرست کارگاه لعاب و مینا کاری در مورد مشکلات صنایع دستی در اصفهان توضیحاتی داد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: من هیچ‌وقت به رشید مظاهری نگفتم که در لیست سیاه مددی هستی و به تو پولی نمی‌دهیم.

پورکاوریان گفت: بیش از دو هزار و 300 تن کالای اساسی در پنج‌ماهه ابتدای امسال در شهرستان نیشابور توزیع شده است.

پژمان نیک اقبالی از وجود بالغ بر 70 معارض اجتماعی در پروژه تقاطع غیرهمسطح مهریان خبر داد و گفت: کمبود سیمان و معارضان دلیل اصلی تعطیلی پروژه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: هرگونه تردد زمینی طبق مصوبه ستاد اربعین در مرز مهران ممنوع است.

با توجه به افزایش مراکز واکسیناسیون دراستان و اختصاص واکسن های مختلف به قم برای واکسیناسیون اما هنوز هم مسئولین بهداشت استان از عدم مراجعه گروه های هدف برای دریافت واکسن ابراز نارضایتی می کنند که علت اصلی این مسئله را واکسن هراسی می دانند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحولات افغانستان یک دفعه رخ نداده است و مدت هاست شاهد کشمکش‌های نظامی و سیاسی در این کشور هستیم گفت: سردار قاآنی تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران اشراف کاملی نسبت به تحولات افغانستان دارد.

دولت سیزدهم با واردات به موقع واکسن به کشور نشان داد راهکار برون رفت از مشکلات تکیه به دیپلماسی فعال به جای چشم داشتن به الطاف بی پشتوانه آمریکایی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود بیش از یک میلیون و 800 هزار تن چغندر قند از مزارع استان همزمان با اول مهر ماه برداشت شود.

شهرداری‌ها همواره بعنوان یک نهاد نیمه‌دولتی بوده که رسیدن به صندلی مدیریتی آن با رایزنی‌های سیاسی همواره همراه بوده است.

طی حکمی از سوی مسعود خلیلی رییس فدراسیون دبیرکل فدراسیون سوارکاری منصوب شد.

جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با موضوع تحولات افغانستان، صبح امروز با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه آغاز شد.

مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: اگر اتفاق غیر قابل پیش بینی نیفتد می توانیم خیلی زود به جام جهانی صعود کنیم.

فرماندار دنا از لغو مراسم تحلیف منتخبین شورای شهر سی سخت که قرار بود امروز برگزار شود خبر داد.