پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

رئیس جمهور گفت: صهیونیست ها دوستدار ملت های منطقه نیستند و با عادی سازی روابط بدنبال تضعیف ظرفیت جهان اسلام هستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه با بیان اینکه سطح فعلی روابط دو کشور قابل قبول نیست، گفت: گسترش روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های ایران است.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی گفت: قانون رسیدگی به دارائی مقامات، کارگزاران و مسئولان جمهوری اسلامی برای افزایش اعتماد مردم به مدیران و ارتقای سلامت اجتماعی را به عنوان اولین شورای شهر در کشور به مرحله اجرا برسانیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با اکثریت آرا نمایندگان مردم شیراز در شورای شهر، محمد علی راضی معاونت برنامه ریزی و مالی شهرداری به مدت سه ماه بعنوان سرپرست شهرداری شیراز انتخاب شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: تصمیمات شورای شهر باید بر مبنای قانون باشد.

آیین تودیع و معارفه حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و تکریم از آیت الله شاهچراغی با حضور نماینده مقام معظم رهبری، ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، استاندار سمنان و مقامات استانی برگزار شد.

قطعی مخابرات و اینترنت در جنوب سیستان و بلوچستان مشکلی است که مردم در ماه های اخیر بارها و بارها با آن درگیر بوده اند و به رغم سفر وزیر ارتباطات به سیستان و بلوچستان و رسانه ای شدن این مطالبه مردمی، هنوز هم ساکنان جنوب استان گرفتار قطعی اینترنت و ارتباطات مخابراتی و رادیویی هستند.

محمد انتظاری گفت: این هفته پانزدهم مردادماه اقامه نماز جمعه در تمامی 47 شهر استان با وضعیت زرد (در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز) بلامانع است.

روز گذشته مرغ گرم دولتی در شرایطی در شهر یاسوج توزیع شد که هیچگونه نظارتی بر رعایت پروتکل های بهداشتی صورت نگرفت.

چهره نور بالای مرتضی انگار در همان روز کار خودش را کرده و این آخرین دیدار ما با مرتضی بود و تنها دیدار ما با مرتضی در آغوش گرفتن چند تیکه از استخوانهایش بعد از سی و چند سال انتظار و دوری از وطن بود.

برندن فریزر در فیلم جدید اسکورسیزی به نقش‌آفرینی می‌پردازد.

بورس کالا اعلام کرد: تا کنون عرضه 616 هزار تن سیمان در بورس کالا در روز شنبه 16 مرداد قطعی شده و احتمال افزایش این حجم نیز وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران گفت: به دلیل ضعف در برنامه ریزی، تولید کنندگان ظروف بسته بندی سرم به کمبود مواد اولیه که توسط صنعت پتروشیمی تولید می‌شود، برخوردند.

سام مردانی گفت: یک میلیون و 79 هزار و 549 رأس دام اعم از سبک و سنگین در این استان با هدف هویت‌گذاری و جلوگیری از قاچاق دام پلاک‌کوبی شدند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره دیدار بین تیم‌های فوتبال تراکتور و آلومینیوم صادر کرد.

رضا عسگری، فرماندار زنجان گفت: طرح جامع شهر زنجان در کارگروه‌های شورای عالی معماری و شهرسازی در دست مطالعه بوده و منتظر ابلاغ این طرح هستیم.