شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیرکل اداره راه و شهرسازی تهران گفت: تاکنون بیش از 920 هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

وبگاه شبکه خبری الجزیره نوشت، ساخت پهپادهای ایران در تاجیکستان در راستای تحکیم روابط تهران و دوشنبه و نگاه ایران به شرق است.

وزیر راه و شهرسازی، طرح مسکن مهر را کار بزرگی خواند و گفت: در نهضت ملی مسکن ما موظف هستیم زمین را در اختیار مردم قرار دهیم و تاکنون بیش از 70 درصد زمین برای نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده است.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: طرح جبران و تثبیت یادگیری از اوایل تیرماه تا پایان مردادماه برای ارتقاء یادگیری، افزایش کیفیت آموزشی مدارس و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در ایام همه‌گیری کرونا در سطح استان برگزار می‌شود.

شامگاه گذشته یک جوان ساکن در شهرستان حاجی آباد هرمزگان در ملاء عام به ضرب 5 گلوله اسلحه جان باخت.

واژه اقتدار برای هر کشوری در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است و کشورهای جهان می‌کوشند روز به‌روز بر اقتدار خود در عرصه‌های گوناگون بیفزایند.

علیرضا اسلامی کارشناس مسائل سیاسی گفت: توقیف کشتی های یونان پیامی بود برای استکبار جهانی که هر وقت منافع ما در خطر بیفتد، منافع آنها نیز ناامن می شود.

استاندار گلستان گفت: هیچ اقدامی در خصوص لایروبی در کانال های خلیج گرگان بدون ضوابط محیط زیستی انجام نمی شود.

دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان گفت: یک ماه مانده به انتخابی با محمدحسین محمدیان و امیدوارم در این مدت به آن آمادگی مطلوب برسم.

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست گفت: بر اساس گزارش وزارت بهداشت در 25 شهر کشور، سالانه در حدود 30 میلیارد دلار، تنها خسارت بهداشتی ناشی از آلودگی هوا است و ابعاد این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس، صبح امروز مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون تومان دیگر به باشگاه شهر خودرو پرداخت کرد.

اولین دوره مسابقات آزاد کشوری ملیله‌سازی به میزبانی استان زنجان و با حضور شرکت‌کنندگانی از 8 استان در زنجان برگزار می‌شود. این مسابقات امروز (شنبه 21 خرداد) در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان (کارخانه کبریت سابق) برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه نیز فردا (یک‌شنبه 22 خرداد) خواهد بود.

جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن ضمن گلایه از اعطای مجوز به صنایع آلاینده در استان، گفت: چرا بعد از برپا شدن صنایع آلاینده در استان یزد به آن مجوز داده می‌شود.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در هر فدراسیون مجمع است و اجازه بدهیم مجمع فدراسیون تصمیم گیری کند.

آیین تحویل دومین کشتی نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با حضور آیت‌الله رئیسی و نیکلاس مادورو روسای جمهور ایران و ونزوئلا برگزار شد.

صنایع دستی از جمله هنرهای اصیل و قدیمی مردم قم است که این روزها حال و روز مناسبی ندارد و فعالان این عرصه برای فروش محصولات خود با مشکلات بسیاری مواجه هستند.