شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

همکاری باشگاه پرسپولیس با سنگربان خود رسماً خاتمه یافت.

تیم ملی ژیمناستیک هنری جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا فردا به قطر می رود.

کافی از مصدوم شدن 9 نفر در تصادف اتوبوس کربلا مشهد در محور سبزوار خبر داد.

خوراشاهی با اشاره به بروز تندباد شدید دیشب در شهرستان سرخس و بروز خسارت به شبکه توزیع برق این شهرستان گفت: در حال حاضر 100 درصد مسیرهای روستایی و آدرس‌های شهری رفع خاموشی شدند.

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان امشب راهی یونان می‌شود.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در راستای برداشت گندم در سطح استان زنجان 820 دستگاه کمباین فعال آماده وجود دارد که قریب به 200 کمباین مهاجر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تعداد 15 هزار و 834 نفر در استان زنجان در شهرهای با جمعیت زیر 100 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد 4 هزار و 600 نفر نهایی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه زنجان، شهر جهانی ملیله است و صنایع دستی این استان برای صادرات باید در یک بسته‌بندی فاخر باشد، گفت: 3 شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه بر روی بسته‌بندی فاخر متمرکز می‌شوند.

معاون اول رئیس جمهور مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد.

مریلا زارعی در افتتاحیه اکران مردمی فیلم سینمایی «هناس» گفت: «هِناس» بخشی از تاریخ معاصر سرزمین ماست؛ سرزمینی که اگر تاکنون ایستادگی کرده و مانده به دلیل خون شهدایی است که مظلومانه رفتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم.

5 نمایش منتخب بخش مهمان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، معرفی شدند.

تماشاخانه ایرانشهر طی حدود 3 هفته گذشته میزبان بیش از 10 هزار مخاطب تئاتری بوده است.

کاربران فضای مجازی کهگیلویه‌وبویراحمد نسبت به افزایش 4 تا 10 برابری عوارض صدور پروانه و 6 برابری نوسازی و تمدید در شهر یاسوج انتقاد کردند.

احمد حمیدی‌نژاد با اشاره به اینکه سپاه همواره در کنار مردم است و خود را خدمتگزار مردم می‌داند، گفت: قرارگاه جوادالائمه (ع) با هدف شناسایی مناطق آسیبپذیر و حل مشکلات مردم در شهرستان‌ها فعال شده و در میدان است.

8000 نفر از مداحان بسیجی در محکومیت سازندگان و برخورد قاطع با حامیان داخلی فیلم عنکبوت مقدس بیانیه ای را صادر کردند.

در سامانه بازرگام که به‌منظور تنظیم بازار کالاهای اساسی به وجود آمد اکنون از مجموع 9 قلم کالا که از این سایت عرضه می‌شود تنها 4 کالا برای خرید در دسترس است که همین کالاها نیز در خارج از سامانه با شرایط خرید بهتری در دسترس مردم قرار دارد و این گمان می‌رود که با شرایط کنونی ادامه کار این سامانه موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی خواهد شد.