شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حاجی حسینی گفت: طرح آمایش صنعتی در 480 شهرستان کشور با هدف برنامه ریزی برای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و احیای آنها اجرا می شود.

سرود «سلام فرمانده» توسط دهه نودی ها در خرم آباد با حضور ابوذر روحی هم‌خوانی شد.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه ما یکی از فیفا دی‌ها را از دست دادیم و نتوانستیم بازی دوستانه انجام دهیم.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام ساساری ایتالیا امروز (شنبه 21 خرداد ماه) در شهر ساساری برگزار شد و تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان در پایان با 7 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات 2022 قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه به کره جنوبی سفر می کند.

جدول رده بندی سوپر لیگ سبک های آزاد کاراته در پایان هفته ششم در دو بخش بانوان و اقایان مشخص شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: بازی برابر الجزایر به بازیکنان و کادر فنی کمک بسزایی میکند.

جمهوری اسلامی ایران توانسته از مرحله دفاع ترکیبی وارد عملیات آفندی با قدرت واکنش سریع شود و این موضوع اوج قدرت و مقابله به مثل کشورمان را به رخ می‌کشاند.

آیین تجلیل از 152 جهادگر و گروه‌های برتر قرارگاه دانشجویی عهد خدمت بسیج دانشجویی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

سخنگوی گمرک گفت: بیش از دو میلیون تن کالا به ارزش 1.2میلیارد دلار در سال 1400 به آفریقا صادر شد که فقط 2.5درصد کل صادرات ایران در این سال بوده است.

سردار تنگسیری گفت: امروز امنیت مطلوبی در حوزه جغرافیایی خلیج فارس وجود دارد که اگر کسی به هر دلیلی پای رژیم مفلوک صهیونیستی را به این منطقه باز کند، هم خودش و هم این منطقه را دچار ناامنی، نابسامانی و بی ثباتی امنیتی می‌کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتی به تعطیلی کاخ موزه سعدآباد واکنش نشان داد.

رئیس مجلس گفت: امیدواریم با ایجاد فرصت‌ها، دولت به کار تولی‌گری بپردازد و اجازه دهد مردم کارهای تصدی‌گری را در همه سطوح انجام دهند تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رئیس‌جمهور ونزوئلا با اشاره به ایستادگی ایران و ونزوئلا در مقابل امریکا تأکید کردند: تجربه موفقیت‌آمیز دو کشور نشان داد تنها راه مقابله با این فشارها مقاومت و ایستادگی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) دو واژه دانشجو و جهاد را مکمل همدیگر دانست و گفت: بازسازی و سازندگی فقط با تعامل، اخوت و یکپارچگی توأم با یک ایمان عمیق و تدابیر امکان‌پذیر است.

حال خودم را می‌دانستم چیزی نگفتم فقط از همسرم خواستم که این چند روز پایان عمرم را به مشهد برویم و من در جوار آقا امام رضا (ع) باشم.