شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عضو اسبق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در تولید داروها و تجهیزات پزشکی ذیل دانش‌بنیان موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

سردار لشکری از کشف و ضبط بیش از 100 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان میناب استان هرمزگان خبر داد.

امیر سادات کرمی با بیان اینکه همواره در دهه‌های متوالی، کشورهای سلطه‌گر با ایجاد ارعاب، کشورهای دیگر را به تبعیت از خود وادار می‌کردند؛ گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی، ترس و وحشت در تمام دنیا فراگیر بود اما این مسئله توسط جمهوری اسلامی تغییر کرد و هیچ کشوری در بلوک‌های شرق و غرب از گذشته به امروز، جرأت چنین کاری را نداشت.

رئیس فدراسیون تکواندو در مجمع انتخابات هیأت استان ایلام گفت: تکواندو استان پتاسیل بالایی دارد که با وفاق و همدلی بیشتر می‌تواند یکبار دیگر روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

مرادی با بیان اینکه سه روستا در جوار صنایع غرب شهر بندرعباس قرار گرفته اند گفت: نیاز می دانیم در باب مسئولیت های اجتماعی، صنایع مستقر در اطراف این روستاها به وضعیت مردم ساکن توجه کنند.

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 6 بیمار مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: سیستم‌ها بازی‌ها چند وقت پیش بسته شده و اگر وزنه‌برداری بخواهد نفرات جدیدی معرفی کند، باید ببینیم در لیست اولیه بوده یا خیر؟

عکس‌نوشته‌های قم فردا از مردم قم آب را کم مصرف نکنند؛ درست مصرف کنند تا تعرفه‌های ازدواج و طلاق افزایش می‌یابد اختصاص‌یافته است.

امسال با کم شدن شر ویروس منحوس کرونا بار دیگر مشهد در سالروز میلاد با سعادت شمس الشموس حضرت رضا (ع) پذیرای میلیون‌ها عاشق امامت و ولایت است و در این روز خجسته مشهدالرضا بیش از پیش می درخشد.

جواد جمشیدی گفت: کاروان زیر سایه خورشید صحن و سرای حرم رضوی را تا سرتاسر جهان گسترش می‌دهد و باید بدانیم هرچند حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد است اما سیره و روش این امام عظیم الشان فقط مخصوص به حرم مطهر نیست بلکه متعلق به کل جهان است.

حمیدرضا طاهرخانی عنوان بهترین بازیکن لیگ ترکیه را کسب کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه 35 پروژه کشاورزی با سرمایه 1873 میلیارد تومان در هفته کشاورزی افتتاح می شود گفت: 54 هزار میلیارد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به قم کسب شده است.

کارشناس سیاسی با بیان این که نیازمند شایسته سالاری در حوزه دیپلماسی، اقتصاد و نظام اداری هستیم، گفت: شایسته سالاری عامل اصلی اقتدار نظامی و امنیتی کشورمان است.

گویا در میان آشفته بازار معضلات زیست محیطی بحث احیاء و مقابله با آفات جنگل های زاگرس بکلی مرتفع شده، در حالیکه گسترش آفت و تداوم قاچاق چوب و... در این جنگل ها در آینده نزدیک مشکلاتی بسیاری را رقم خواهد زد که آب شرب را هم نحت الشعاع قرار می‌دهد.

محمدرضا خانلری گفت: مسئله غرب و امریکا با ایران بحث هسته‌ای نیست بلکه مسئله سیاسی است و در واقع با اصل موجودیت نظام اسلامی مشکل دارند.

فاطمه محمدبیگی با اعلام اینکه قزوین، سومین استان آلوده کشور از لحاظ زیست محیطی است، گفت: استقرار 3600 واحد صنعتی و ریزگردها بلای جان مردم شده است.