شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

هزاران نفر در واشنگتن دی سی با برگزاری تظاهراتی گسترده خواستار تغییر قوانین حمل و خرید و فروش اسلحه در آمریکا شدند.

سخنگوی دولت از دستور رئیس جمهور برای بررسی درخواستهای گروه‌هایی از بازنشستگان خبر داد.

وزیر امور خارجه اقدام آمریکا و سه کشور اروپایی در ارائه قطعنامه به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را رفتاری شتابزده و سیاسی خواند.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شنبه شب در دیدار با معاون وزیر خارجه آمریکا در رام الله با بیان اینکه در مقابل رژیم صهیونیستی از اصول ملی خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم، تاکید کرد: زمان خروج اشغالگران فرا رسیده است.

سرمربی جدید تیم جوانان گفت: با وجود طولانی شدن روند انتخاب سرمربی تیم جوانان باید تیم را برای تورنمنت کافا آماده کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک نشریه انگلیسی با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای اخیرا ایران، از کشورهای غربی خواست تا به مقابله با ایران برخیزند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه سینمای ایران جایی برای سلبریتی خودفروخته وطن فروش نیست، گفت: آن‌ها که روبروی دین و ائمه ما ایستادند ما در برابر دنیایشان می‌ایستم و هرکه به قرآن و دیانت ما بی‌حرمتی کند روبرویش می‌ایستیم.

توسط سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد محموله آرد احتکار شده کشف شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر گسترش جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: در بنیاد رضوی باید هنر را در خدمت اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) قرار دهیم.

مدیر اجرایی شورای المپیک آسیا از تلاش‌های فدراسیون ووشو تقدیر کرد.

حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا و دبیرکل شورای المپیک آسیا در آکادمی ملی المپیک با قهرمانان و نونهالان شنا دیدار کرد.

تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در پایان مسابقات جهانی 2022 آفریقای جنوبی برای نخستین بار در جمع 10 تیم برتر جهان قرار گرفت.

حسن تفتیان در جریان برگزاری رقابت ماده 100متر مسابقات تور قاره ای سطح برنزی به میدان رفت و با ثبت حد نصاب 10.20ثانیه فصل خود را آغاز کرد.

اجتماع باشکوه سلام فرمانده در بروجرد با حضور ابوذر روحی برگزار شد.

سیامک شیرمحمدی از پیش بینی 578 پایگاه برای اوقات فراغت 90 هزار دانش آموز کرمانشاهی خبر داد و گفت: برنامه ها از اول تیرماه آغاز می‌شود.

مهرداد عرب اول گفت: حدود 3 هزار و 700 میلیارد تومان از اعتبارات سال 1401 در جلسه در جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان توزیع شد‌.