شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عباس‌زاده با بیان اینکه 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در چابهار کشف شد، گفت: ناخدای متخلف علاوه بر ضبط گازوئیل‌های کشف شده به میزان 20 میلیارد و 536 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی و باشگاه الدحیل با باشگاه‌های ایرانی از جمله سپاهان و پرسپولیس بارها بازی کرده‌ام.

آخرین تمرین ملی‌پوشان فوتبال ایران پیش از بازی تدارکاتی با الجزایر با معرفی دستیار جدید سرمربی صورت گرفت.

جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر جنگ و تجاوز در هیچ عرصه‌ای نبوده اما هر کسی به خود جرأت تجاوز و جسارت به کشورمان را دهد با پاسخ کوبنده و انتقام سخت ملت ایران مواجه می‌شود.

مهمترین علت اصلی تلاطم در بازار خودرو، انحصاری بودن بازار خودرو بوده که خودروسازان به دلیل نبود بازار رقابت، همچنان بر طبل بی کیفیتی و بالا بودن قیمت خودرو می کوبند.

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی مقابل استرالیا به اظهارنظر پرداختند.

دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و استرالیا در لیگ ملت‌ها با پیروزی بامدادی پسران ایران خاتمه یافت.

وزیر امور خارجه ایران در آستانه سفر معنوی حج تمتع و اعزام زائران ایرانی بیت الله الحرام در توییتی تاکید کرد که برگزاری حج ایمن، آرام، وحدت بخش و با عزت مورد تاکید ما است.

رهبران سه کشور آلمان، فرانسه و ایتالیا در نظر دارند در آینده نزدیک در سفری مشترک به اوکراین سفر کرده و با «ولودیمیر زلسنکی»، رئیس جمهور این کشور در کیف دیدار و گفت‌وگو کنند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن شنبه شب گفت که آتش‌بس یمن با نقض مکرر آن توسط ائتلاف سعودی تقریبا از بین رفته است.

بر مبنای نتایج یک نظرسنجی، بیشتر آمریکایی‌ها خواستار آن هستند که دولت این کشور بجای توجه به مسائل خارج از کشور، روی مشکلات داخلی تمرکز کند.

پلیس کانادا اعلام کرده است که به دلیل «حادثه مشکوک» پارلمان کانادا را به طور موقت تخلیه کرده است.

گروه طالبان در افغانستان اعلام کرد که حداقل 8 عضو داعش در شمال شرق این کشور را از پای درآورده است.

جو بایدن می‌گوید ولودیمیر زلنسکی پیش از شروع جنگ «نمی خواست» به هشدارهای آمریکا در مورد احتمال حمله روسیه به اوکراین توجهی کند.

یک مقام اوکراینی شنبه اعلام کرد، گلوله‌باران نیروهای روسیه موجب انفجار مهیب در کارخانه شیمیایی "آزوت" در شهر سیویرودونتسک واقع در شرق این کشور شده است.

بر مبنای گزارش یک انجمن آمریکایی، رژیم صهیونیستی رتبه نخست قتل خبرنگاران در جهان را دارا می‌باشد.