پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

زهرا جلیلوند با بیان اینکه بازی "توپی" مورد تایید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور است، تصریح کرد: این بازی توسط سازندگان بومی کشور برای کودکان ساخته شده است.

در روز میلاد سراسر نور و برکت آفتاب هشتم آسمان امامت و ولایت، امام رضا (ع) اجتماع بزرگ سلام فرمانده برگزار شد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اجرای برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان، گفت: کاروان زیر سایه خورشید، نشاط معنوی را در شهرها فراهم می کند.

در آتش سوری یکی از روستاهای کشور جوان همسایه وقتی از گرفتار شدن زوج سالخورده خبردار شد برای نجات آنها به دل آتش زد و پس از نجات زوج همسایه در اثر برق گرفتگی جان باخت.

همزمان با ایام دهه کرامت و ولادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) با حضور خادمان آستان قدس رضوی در شهرستان نکا، ضمن آزادی هشت زندانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی در این شهرستان اجرایی شد.

شهردار لنده در اقدامی قابل تحسین تمامی سرعت‌گیرهای غیراستاندار این شهر را اصلاح و تعریض کرد.

پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس با اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسماً بسته شد.

در راستای کاهش قاچاق آرد و بهینه سازی مصرف نان، طرح هدفمندی یارانه آرد و نان توسط دولت اجرا شد و نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی ها یکی از ابزارهای اجرای آن است.

پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی باعث شد تا دیگر جهانیان قدرت پوشالی اسرائیل را باور نداشته باشد.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، 21 خردادماه) با 2 هزار و 11 واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و 518 هزار واحدی قرار گرفت.

اله داد محمدی منفرد گفت: در سال گذشته 28 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 700 میلیارد تومان پرداخت کرده ایم که بیشترین پرداخت های تسهیلاتی در حوزه باغات بوده است، درحوزه دامداری و خدمات بازرگانی، زراعت مکانیزاسیون رتبه های بعدی را در پرداخت تسهیلات به ترتیب داشته اند.

برخلاف عقیده اشتباه بسیاری که تنها پول و ثروت را عامل داشتن زندگی موفق می‌دانند افراد موفق دلایل دیگری برای این مسئله بیان می‌کنند.

اهدای خون، اهدای زندگی است به همنوعی که جانش به قطرات خون اهدا کنندگان بستگی دارد و اهدا کننده بی‌هیچ چشم داشتی فقط به امید نجات جان انسانی خون خود را اهدا می‌کند تا شادمانی و سلامتی که بزرگترین نعمت الهی است را به نشانه انسانیت و ایثار به بیمار و خانواده‌اش هدیه کند، هدیه‌ای از جنس نوع دوستی.

کاروان زیر سایه خورشید همزمان با روز میلاد امام رضا (ع) فضای پادگان 04 امام رضا (ع) بیرجند را سرشار از عطر رضوی کردند.

مشاهدات حاکی از افزایش بی‌منطق اجاره بها، سازش اجباری مستاجران در سال جاری و افزایش مهاجرت خانوارها به حاشیه شهرهاست که نشان از این دارد که مصوبه دولت در افزایش حداکثر 25 درصدی اجاره ها اجرایی نشده است.

فرامرز دانش از برگزاری مراسم باشکوه صلح و سازش بین دو خانواده زردکوهی پس از چندین سال در شهرستان سرباز خبر داد.