شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت از جمله امامانی هستند که رفتارهای ایشان، الگویی مناسب در مدیریت اسلامی و سبک زندگی اجتماعی به شمار می‌رود، که از نظر حضور در عرصه‌های مختلف دینی، سیاسی و اجتماعی، جلوه‌های فراوانی از رفتارهای ایشان ثبت شده است.

مسئول کانون خدمت رضوی در میاندوآب از توزیع یک هزار و 400 پرس غذای متبرک نذری و 888 بسته معیشتی به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) خبر داد.

شهردار لیکک اعلام کرد برای شفاف سازی بیشتر و روشن شدن ابهامات شهروندان، آمادگی خود را جهت مناظره با مسببین وضعیت موجود اعلام می کنم.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: نفراتی را کمیته جوانان معرفی کرده بودند و بین 10 گزینه صمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران انتخاب شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سه سارق دریایی سابقه دار خبر داد.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش برای تعویق انتخابات دلایلی دارد که اگر آن دلایل را با ما مطرح می‌کرد و درخواست تعویق انتخابات را برای ما نیز ارسال می‌کرد، کمیته نیز در مجمع حضور پیدا نمی‌کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: با همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی آذربایجان غربی، 36 هزار قطعه جوجه رایگان در بین خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌برخوردار مناطق روستایی استان توزیع می‌شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد از عملیات دستگیری سارقان سابقه دارد در این استان با انجام اقدامات پلیسی خبر داد.

با پیگیری‌های مهدی روشنفکر سد سقاوه به زودی به مناقصه خواهد رفت.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها از قابلیت برداشت مبالغ یارانه مرحله 136 مربوط به خرداد ماه 1401 که در ماه گذشته و همزمان با مرحله 135 به حساب یارانه بگیران واریز شده بود، خبر داد.

در شرایطی که تعریض خیابان جمهوری در شهر یاسوج در سالیان گذشته در دستور کار مسئولان شهری قرار گرفت اما این موضوع در بلاتکلیفی و ابهام باقی مانده است.

امامزاده شاهزاده محمد علیه‌السلام یکی از بقاع متبرکه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد است که در یک کیلومتری روستای پشه‌کان گچساران و در دامنه کوه "شهرو" قرار دارد.

سازمان سنجش آموزش کشور لیست لوازم ممنوع و مجاز داوطلبان کنکور سراسری سال 1401 را منتشر کرد.

شهروندان و کارشناسان مسائل سیاسی بر این عقیده هستند که قدرت ایران در حدی است که می تواند در مقابل هر توطئه ای تمام قد بایستد و پاسخ محکمی به آن ها بدهد.

عطاءالله ابراهیمی گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 31 طرح از محل اعتبارات دولتی و 14 طرح از محل اعتبارات بانکی در همه شهرستان‌های استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و یک طرح گلخانه‌ای نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

شاه وردی با بیان اینکه اطلس صنایع دستی خراسان جنوبی تهیه می شود، گفت: از روند کند صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات به صنعتگران گلایه مند هستیم و باید این پرداخت‌ها تسریع یابد.