یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس جمهور از معرفی 220 بیمارستان کشور به عنوان مراکز گردشگری سلامت خبرداد و گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاوردها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آنها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها 95 درصد از داروهای مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.

رئیس‌جمهور ایران انتخاب دوباره «قاسم ژومارت توکایف» به عنوان رئیس‌جمهور قزاقستان را تبریک گفت.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: ثبت نام برای دریافت وام اعطای تسهیلات اشتغال از یک آذر متوقف می‌شود و افراد واجد شرایط فعلاً برای ثبت نام مراجعه نکنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه نقش آفرینی بخش خصوصی و مردم در عرصه حفاظت محیط زیست راهگشای بسیاری از مشکلات و مسائل این حوزه است، افزود: برای حل مشکلات و ابر بحران‌های محیط زیستی، نیاز به فناوری‌های نوین، سرمایه‌گذاری و تبادلات جهانی داریم.

هیات داوران بخش ایثار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند.

همایش ملی اندیشه ورزی شرکای اجتماعی بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سالن شهید ابومهدی المهندس سازمان بسیج مستضعفین امروز دوشنبه برگزار شد.

توانا گفت: راهبرد ما این است که بتوانیم در هر مدرسه بین کادر مدرسه و دانش آموزان پیوندی بیش از گذشته و حول محور تبیین رقم بزنیم که باعث شود هر مدرسه پایگاه تبیینی برای خودش باشد و نیاز نباشد استادی از بیرون در مدارس حاضر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی امیدوار هستم که در این بازی نتیجه بگیریم.

طبق رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، هیات های چهار نفره اختیار افزایش یا کاهش برخی تعرفه‌ها را داشته و صلاحیتی برای موافقت یا مخالفت با درخواست الزامی کردن استفاده از خدمات سازندگان ذیصلاح (مجریان) برای ساختمان های زیر شش طبقه توسط کارفرمایان ندارند.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفت: اعضای شورای عالی بورس با استعفای مجید عشقی رئیس سازمان بورس مخالفت کردند و فقط یک عضو رأی ممتنع داد، بنابراین رئیس سازمان بورس همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

مدارس شیفت عصر شهر تهران امروز دوشنبه 30 آبان، 40 دقیقه قبل از شروع بازی فوتبال ایران در جام جهانی، تعطیل می‌شوند.

معاون اول رییس جمهور تصویب‌نامه وزیران عضو کمیسیون حقوقی و قضایی دولت در خصوص «مقررات لغو روادید برای دارندگان گذرنامه‌های سیاسی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ازبکستان» را برای اجرا ابلاغ کرد.

علیمردانی از برگزاری همایش ارتقاء فرهنگ آپارتمان‌نشینی با هدف افزایش آگاهی شهروندان از حقوق خود و قوانین آپارتمان در کرج خبر داد.

2 تیم پزشکی جهادی بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد اعزام شدند.

فتحی گفت: امروز زن و مرد لباس تیم ملی را به‌عنوان لباس قلب‌های خود انتخاب کردند و مادران، تسبیح به دست برای افتخار آفرینی ایران عزیز دعا می‌کنند.

اکبری گفت: قوم بختیاری بزرگ‌ترین قوم کشور هستند که ابتدا شیعه بودند و اگر امروز عده‌ای به نام بختیاری وارد شده‌اند و شعارهای ساختارشکنانه‌ای سرداده‌اند را نباید از بختیاری‌ها بدانیم، بلکه نشست و برخاست بختیاری با نام «علی (ع)» است.