پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مجید حیدری گفت: همه ایرانی ها از داشتن تیم ملی خوب احساس غرور می کنند و برای تیم ملی کشورمان ارزوی موفقیت می کنیم.

امروز دوشنبه 30 آبان‌ماه و هم‌زمان با هفته بسیج همایش ملی اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سالن شهید ابومهدی المهندس سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار معروفی و وزیر کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در مدت زمان بیشتر، شاید اتفاقات بهتری می توانست رخ بدهد اما بر اساس زمان کمی که برای همه کشورها نیز بوده، به نظرم بهترین بهره برداری صورت گرفته است.

سه سریال جدید تلویزیون در فضای پلیسی، امنیتی و جاسوسی به نام های ضد، محرمانه و شهباز آخرین مراحل تولید خود را سپری می کنند و بزودی راهی کنداکتور رسانه ملی خواهند شد.

تصویری از سنگ قبر مطهر بنت الحسین علیه‌السلام حضرت رقیه سلام‌الله علیها را مشاهده می‌کنید.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ضعف‌هایی در نظام آموزش و پرورش داریم از جمله اینکه ارتباط وثیقی با اولیای دانش آموزان نداریم. مهدهای کودک را به بهزیستی سپرده بودند، در حالی که بهزیستی عقبه آموزشی و علمی در این زمینه نداشت.

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور تسهیل بازگشت ارزهای حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، با اصلاح مقررات گمرکی کشور موافقت کرد.

به همت بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.

وزیر ورزش و جوانان از محل اقامت تیم ملی فوتبال در قطر بازدیدی داشت.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: اعتقاد دارم که بازیکنان ما توانایی این را دارند که یک افتخارآفرینی بزرگ را رقم بزنند.

سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بچه‌ها ان‌شاءالله از همه توان‌شان استفاده کنند تا در این بازی نتیجه درخشان و باب میل مردم را به دست بیاورند.

آلودگی هوای تهران باعث مرگ خاموش شهروندان شده است و این روزها گاهی به‌قدری شدت می‌گیرد که حتی نفس کشیدن در آن هم سخت می‌شود و هیچ راهی برای فرار از آن نیست.

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج هیئت رئیسه سپاه ثارالله استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

طرح گرافیکی با عنوان «سنگر تروریست ها در اینستاگرام و توییتر» را مشاهده می کنید.

سرهنگ ذبیح الله درویشی فرمانده نیروی انتطامی نهاوند گفت: امروز فردی 27 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به خودسوزی کرد و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده سپاه چرداول گفت: برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج، خدمتگزار ملت ایران با 31 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، بصیرتی، سازندگی، اجتماعی، ورزشی و.. درقالب 70 برنامه اجرایی در سطح شهرستان چرداول اجرا خواهد شد.