سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از باند 3 بازیکن ملی‌پوش برای تغییر او و جایگزینی کارلوس کی‌روش پرده برداشت.

کاریکاتوری با عنوان «تو بزن، ما میگیم کار خودشونه» را مشاهده می کنید.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ارائه قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی علیه ایران، گفت: مبنای ایران در ارتباط با آژانس این است که حقوق کشورمان باید محترم شمرده شود.

فیلم سینمایی «بیرو» که از اواسط آبان ماه روی پرده سینماها آمده، در کمتر از 3 روز مانده به آغاز جام جهانی فوتبال، وارد چرخه اکران مردمی عمار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از ورود تسلیحات هوشمند به نیروی زمینی ارتش خبرداد و گفت: در این راستا، هوشمندسازی توپخانه 155 میلی‌متری به پایان رسیده و این هوشمندسازی در سایر بخش‌ها نیز ادامه دارد.

سخنگوی دولت در نشست تخصصی با روسای دانشکده‌ها و پژوهشگاه های حوزه ارتباطات و رسانه با بیان این جمله که «رسانه در حوزه حاکمیت باید به جایگاه اصلی خود بازگردد»، گفت: انتظار از رسانه این است که پیشرو باشد نه پیرو. فعال باشد نه منفعل.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهو گقت: رکن اساسی سپاه بر 3 مفهوم خلاقیت دانایی و یکپارچگی است. سپاه یک سازمان خلاق بوده و هیچ روزی از زندگی سپاه مثل زندگی دیروزش نبود و هیچ روزی از آینده نیز مثل حال نبوده و این نشان می‌دهد سازمان سپاه بسیار خلاق بوده است.

برزگر گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت کشاورزی، ماشین‌آلات، تجهیزات، عدوات، کود، سَم، آبیاری و گلخانه‌سازی از تاریخ یکم تا چهارم آذرماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

مردم آبدانان با راهپیمایی انزجار خود را از اغتشاش گران و هتاکان نشان دادند.

اگه مامور زدید دمتون گرم، اگه بچه زدید بندازید گردن خودشون!! بعد از ترور وحشیانه «کیان پیرفلک» کودک 10 ساله ایذه‌ای توسط تروریستها در شب گذشته، بار دیگر دستگاه ترور رسانه‌ای آشوبگران دست به کار شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: رهبر انقلاب و امام «ره» به دنبال عزت ایران هستند امام «ره» در اوایل انقلاب فرمودند اگر آمریکا یک کار به نفع ملت ما کرده باشد آن تحریم است چون باعث می‌شود کشور روی پا خود بایستد و همین باعث شد تا در بحث موشکی، پزشکی و چندین عرصه دیگر در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان یزد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به دلیل ماهیت تروریستی شبکه سعودی ایران اینترنشنال، قطر اجازه ورود اعضای این سازمان رو به کشور خودش نداده حالا اونایی که تو خواب شون رویای تحریم فوتبال ایران رو می‌دیدن، از جام جهانی محروم شدن.

جشنواره جهادگران که یکی از مهمترین اقدامات سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری است که ایده‌ها و طرح‌های بسیجیان در ان ارائه می‌شود و از بین‌شان یک طرح رونمایی می‌شود.

کمپ تمرینی AOP (پروژه المپیک آسیا) میزبان 4 ملی پوش ایرانی است.

مسئولان ارشد فدراسیون جهانی تکواندو در جلسه با مربیان کشورهای مختلف برای رفع مشکلات موجود قول مساعد دادند.