پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: مردم اغتشاشگران را همراهی نکردند و بزودی بساط این اغتشاشگران برچیده می شود.

مربی نهاوندی فوتبال گفت: اعضای تیم ملی فوتبال باید بدانند ملت غیرتمند ایران پشتیبان فرزندان خود در خط مقدم جام جهانی هستند.

عضو هیئت مؤسس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران، نماینده ای‌اف‌سی در کمیته استیناف: هنر شیربچه های ایرانی شاد کردن دل مردم ایران است

مربی همدانی گفت: غیرت و تعصب بچه های ایران در تمام دنیا خودش را نشان داده است و همیشه در شرایط سخت بهترین عملکرد را داشته ایم فقط باید وفاق و همدلی ایجاد شود.

کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل دوربین فیفا قرار گرفت.

برنامه هفته‌های هشتم و نهم لیگ برتر هندبال مردان ایران اعلام شد.

مدعیان سیاسی نبودن ورزش که در سال‌های گذشته بارها ملی پوشان ما را برای مبارزه نکردن با رقبای خود از رژیم صهیونیستی شماتت کرده بودند، در اغتشاشات اخیر برای تحریم تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر یقه پاره کردند اما نه تنها راه به جایی نبردند، بلکه خودشان از حضور در این مهمترین رویداد ورزشی جهان محروم شدند.

«تناقض» های رفتاری آن هم از نوع حاکمیتی، از مهم‌ترین آسیب‌هایی است که همچون خوره ذهن و جان مردم را می‌خورد؛ به‌عنوان مثال نظامی که توانسته است ظرف 50 روز دو بار مراکز اصلی و مخفیِ یکی از خطرناک‌ترین دشمنان خودش را با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انتحاری شخم بزند، چگونه است که در برابر اقلیتی از اراذل و اوباش این‌گونه مماشات می‌کند؟!

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: فرهنگ بسیج ساده‌زیستی و دوری از زخارف دنیوی است و جالب اینکه دشمنان بسیجی و تفکر بسیجی کاخ‌نشینانی هستند که منفعت آن‌ها در عدم انسجام اجتماعی و از هم‌گسیختگی در ایران است. همین غائله اخیر مهر تأییدی دوباره بر مظلومیت بسیج بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: راهبرد شناور تندرو اصلی ترین راهبردی بود که می‌توانستیم در مقابل آمریکایی ها پیروز شویم و امروز آمریکایی‌ها با وجود اینکه 373 ناو جنگی و ناو هواپیمابر در خلیج فارس داشتند، از منطقه فرار کردند چون می‌دانستند اگر جنگی می‌شد این ناوهای آمریکا خواهد بود که غرق می‌شوند.

رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به شلوغی ها و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: حمایت از تیم ملی ارتباطی با وقایع اخیر ندارد و در بحث های بین المللی نماینده کشور است.

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای قانون جوانی جمعیت، گفت: متاسفانه جمعیت ایران روبه پیری است و از پنجره جمعیت 7 سال فرصت استفاده داریم؛ در نتیجه قرارگاه جمعیت در وزارت بهداشت ایجاد شده است.

علی دولو گفت؛ دام مولد ذخیره ژنتیکی محسوب می شود و کشتار دامی که دارای قابلیت تولید مثل باشد به دلیل ارزش اقتصادی و اهمیت ژنتیکی آن مردود است، و رفتاری مغایر با دور اندیشی است.

همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال و در راستای تحکیم وحدت ملی و تقویت نمادهای ملی سرودی ملی در دبیرستان متوسطه اول شاهد شهدای فرهنگی اراک اجرا شد.

جوکار نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به اینکه کارآفرینی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی تدریس شود، گفت: تجلیل از کارآفرینان باید در مراکز دانشگاهی و با حضور دانشجویان جهت انتقال تجارب به نسل آینده برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند 7 هزار میلیارد تومان اعتبار است.