پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

قهرمان آسیایی بوکس با بیان اینکه پیروزی تیم ملی در مسابقات مایه‌ی خوشحالی مردم می‌شود، گفت: مردم از تیم ملی انتظار دارند که در این رویداد ورزشی بسیار پرقدرت حاضر شوند.

مولوی گفت: باید دستگاه های مختلف از ظرفیت نخبگان مجازی برای رشد و توسعه استان و کارهای زیر بنایی کمک بگیرند و از جوان و نوجوانان به عنوان بهترین پتانسیل و نیروی با استعداد استفاده کنند.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، بیست‌ونهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در بندرعباس آغاز شد.

مشاور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: والدین اگر احساس کردند فرزندان‌شان اعتیاد به فضای مجازی و تلفن همراه دارند نباید اجازه دهند فرزندانشان بیکار بمانند چراکه به سمت این فضا گرایش می‌یابند، لازم است جایگزینی در این زمینه پیش‌بینی شود و اوقات فراغت آن‌ها با کلاس‌های ورزشی، هنری و... پر شود.

خلیل کوزه کنانی گفت: تورم و تحریم 8 سال گریبانگیر قطار شهری کرج شده و تامین مالی برای کشور سخت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به ساخت و واگذاری 2000 واحد مسکن محرومین در استان طی چهار سال اخیر توسط بسیج سازندگی گفت: در حال حاضر بیش از 20 پروژه در حال اجرا داریم که بزرگترین آن آبرسانی در سطح شهرستان های رشت، تالش، آستارا، خمام، رودبار و سیاهکل است.

مهدوی گفت: تعداد بیماران مبتلا به آنفلوآنزا بالا است اما روند نسبت به هفته‌های قبل ثابت شده و امیدواریم از هفته‌های آینده کاهشی باشد.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه ساخت 160 مسکن محروم در دستور کار است، گفت: 20 واحد از خانه محرومان در هفته بسیج آماده افتتاح است.

مجری برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران گفت: اگر چه بازیکن تیم ملی نیستم اما تیم همانند پرچم برای من در جهان مهم است و می درخشد.

سردار کمالی در یادواره این شهید بزرگوار و 201 شهید شهرستان قیروکارزین گفت: شهید طهرانی مقدم ایران را از هیچ، به کشوری موشکی مبدل کرد.

احمدی گفت: من در زمینه تولید لباس خانگی کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنم و کارگاهی ندارم، اما 20 بانوی خانه‌دار در خانه برای من لباس می‌دوزند.

تعدادی از مجرمین که با سلاح سرد غیرمجاز در اغتشاشات بین مردم رعب و وحشت ایجاد کرده بودند توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

"اکبر محمدی پور" مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گیلان از افتتاح چهار پروژه آبرسانی در سال جاری خبر داد و گفت: دو پروژه آبرسانی در شهرستان های سیاهکل و تالش در هفته بسیج بهره برداری می شود و دو پروژه آبرسانی رودبار و شفت با پیشرفت 80 درصدی تا یک الی دو ماه دیگر تکمیل خواهد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه واژگونی پراید در زنجان مرگ راننده را رقم زد، گفت: به نظر ما تصادف جرحی بوده است اما به دلیل حریق و سوختگی راننده فوت‌شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، گفت: در راستای حفظ و حراست از حقوق عامه و بیت المال دادگستری استان با همکاری اداره کل اطلاعات استان مرکزی و با صدور دستور دادستان مرکز استان، از تضییع بیش از 5600 میلیارد ریال حقوق دولتی در شهرستان محلات جلوگیری بعمل آمد.

اعتباری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز از کشف و ضبط دو محموله مواد مخدر از جمله 930 کیلوگرم تریاک و 2 کیلوگرم هروئین خبر داد.