یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، با حضور 23 تیم در کهگیلویه و بویراحمددر حال اجرا است.

کارته کاران استان بوشهر با حضور در مسابقات کشوری توانستند در این مسابقات خوش بدرخشند و سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز را به نام خود ثبت کنند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از فعالسازی 33 طرح استانی با حدود 6 هزار میلیارد تومان اعتبار در این استان خبر داد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهورگفت: در شرایطی که دشمن فضاسازی کاذب و سنگینی برای تضعیف دولت و نظام در اذهان عمومی به راه انداخته است، لازم است با انگیزه مضاعف و بیشتری در عرصه خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات کشور وارد شده و در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مورد نیاز مردم تسریع ایجاد کنند.

وزیر کشور گفت: دشمن بعد از ناامیدی از فشار اقتصادی به سمت جنگ ترکیبی روی آورد و در این جنگ همه ظرفیت ها را به میدان آورده است. دشمن با جریانات برانداز و تجزیه طلب رسما و علنا نشست برگزار می کند و این امر نه نشانه قدرت، بلکه استیصال آنها از پیشرفت کشور است.

سخنگوی کرملین تأکید کرد که عاملان قتل اسرای روس که اخیراً تصاویر مرگ دلخراش آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است، شناسایی و مجازات خواهند شد.

سهمیه 60 لیتری بنزین آذرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد سه شنبه (یکم آذر) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وزیر ارشاد گفت: دشمن شب و روز با تروریسم رسانه ای به مردم دروغ می گوید و به دنبال انشقاق در کشور است و با پیشرفته ترین تجهیزات، بهره از اتاق فکر صهیونیزم و پول های بادآورده کشورهای مرتجع عملیات خود را علیه آرامش و امید مردم ایران به راه انداخته است.

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم طی روزهای 25 الی 27 آبان ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

عکس‌نوشته‌های قم فردا به اظهارنظر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران راجع به حضور در جام جهانی اختصاص یافته است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان با اشاره به این که تعداد خودروهای امدادی کشور، پایین‌تر از استانداردهای مورد نیاز است، گفت: طبق استاندادرها باید 11 هزار و 555 خودروی امدادی برای ارائه خدمات امداد و نجات در اختیار این سازمان باشد. با این حساب بیش از 9 هزار دستگاه خودروی امدادی در کشور کمبود داریم.

رئیس جمهور ترکیه گفت: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، می‌دانند که ما می‌توانیم هر زمان که بخواهیم عملیات زمینی را انجام دهیم. ما منتظر اجازه هیچ کسی نمی‌مانیم و آمریکا از این به بعد باید این را خوب بفهمد.

دری نجف آبادی گفت: اگر می‌خواهیم با دنیا رقابت کنیم باید تلاش مضاعف داشته باشیم چراکه کشور با کار و فعالیت آباد می شود.

کریمی گفت: ملت ایران با روحیه بسیجی و انقلابی از دل تهدیدات فرصت های بزرگ به دست آورده و امروز ملت باید با فرهنگ بسیجی خود را برای تحقق ایران قوی و پیشرفت در همه ابعاد آماده کند و به برکت بسیج گام دوم انقلاب فصل درخشش ملت ایران و امت اسلام خواهد بود.

ترکیب تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس در بازی امروز انتشار یافت.

درنشستی مشترک با متخصصین قلب وعروق بیمارستان شریعتی در موردبیماریهای قلبی و عروقی که اولین عامل مرگ ومیر درایران و دنیا می باشد، و راههای تشخیص زودرس بیماری های مزبور و کاهش مرگ و میر درایران بحث و تبادل نظر شد.