پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

منابع فلسطینی از درگیری پراکنده بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در چند منطقه در قدس اشغالی و کرانه باختری خبر دادند.

کوین مک کارتی یکشنبه شب با بیان اینکه در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس، کمیته ضد چین را تشکیل خواهد داد گفت دولت بایدن مقابل پکن ایستادگی کافی نمی‌کند.

سرلشکر محمد العاطفی بر آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای تداوم نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کرد.

درحالیکه میزان محبوبیت نخست وزیر ژاپن روز به روز کاهش می یابد، استعفای یک وزیر دیگر کابینه وی موقعیت او را متزلزل‌تر کرده است.

یک منبع آگاه در مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی خبر داد که نتیجه تحقیقات کمیته حقیقت یاب ماجرای یورش طرفداران افراطی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به ساختمان کنگره این کشور (کمیته تحقیقات 6 ژانویه 2021)، ظرف یک ماه آینده منتشر می‌شود.

«مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دولت دونالد ترامپ گفت، آمریکایی‌ها با سیاست‌های دولت جو بایدن مخالف و مایل به بازگشت دوباره سیاست‌های دولت دونالد ترامپ هستند.

منابع عراقی از به صدا درآمدن آژیر هشدار در کنسولگری آمریکا در اربیل به دنبال کزارشهایی از حملات موشکی به مواضعی در اقلیم کردستان خبر داده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی دانشگاه‌ها در دوران کرونا تقریبا به صفر رسیده بود، از پیگیری برای تعیین ردیف اعتباری این حوزه در بودجه 1402 خبر داد.

روز گذشته در دانشگاه تهران چه گذشت؟

اغتشاشگران در شهر سنندج زیر ذره بین دوربین های پهپادهای سپاه هستند.

هتل سه ستاره آفاق با نیم قرن تجربه در ارائه خدمات پذیرایی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) خدمت رسانی می کند.

بهترین میز و یا یک صندلی اداری خوب می‌تواند مزیت‌های زیادی را برایتان به همراه داشته باشد؛ از افزایش بهره وری تا کاهش دادن مشکلات سلامتی، تمامی این‌ها با استفاده از یک میز بسیار خوب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

روایت خبرنگار اصفهانی از دیدار مردم استان اصفهان با رهبر انقلاب؛ از جانبازی که بدون پا، پای انقلاب ایستاده بود تا توصیه روحانی معروف اصفهانی...

درخواستی که ابوالفضل بیرامی کنار پیکر پدر شهیدش از مسئولین داشت...

تیم ملی فوتبال ایران جزو تعصب تک تک ما ایرانیان محسوب می شود و برای پیروزی اش در جام جهانی قطر از دل و جان خوشحالی خواهیم کرد...

همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال در قطر، موج حمایت کاربران فضای مجازی از تیم ملی ایران با کلیدواژه #برای_ایران به داغ‌ترین موضوع توییتر تبدیل شد.