شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: حوادث اخیر نشان‌دهنده جنگ جهانی مجازی است که باید کمک کنیم تا در راستای جهاد تبیبن، ارشاد و تبلیغ اقدام کرد.

رضوی با بیان اینکه هزار خیر از پروژه‌های مدرسه‌سازی در لرستان حمایت می‌کنند، گفت: 32 مدرسه امسال توسط خیرین ساخته شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امروز «جهاد تبیین» روشن کننده بسیاری از مسائل برای جامعه مخاطب است، گفت: باید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای انتقال مطالب استفاده کرد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که آژانس فکر نمی‌کند هنوز زمان آن فرا رسیده باشد که اذعان کند ایران یک قدرت هسته‌ای است و هیچ اطلاعاتی دال بر این که جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در حال پیش‌برد یک برنامه تسلیحات هسته‌ای است، در اختیار ندارد.

پیکر شهید "میلاد بیرانوند" فردا در بروجرد تشیع می‌شود.

نظری با بیان اینکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی با کار جهادی میسر است، گفت: با تفکری مبتنی بر جهاد و کار جهادی می توانیم بستر ساز ظهور امام عصر (عج) باشیم.

سرهنگ آراوند گفت: نزاع و درگیری منجر به قتل جوان 19ساله در یکی از محله‌های شهر برازجان شد.

ملکی زاده بابیان اینکه تنها شهرستان دیر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: هفته گذشته همه شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت آبی بودند.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 112 یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

مدیرعامل صندوق اشتغال وکار آفرینی ایثارگران با اشاره به دسترسی آسان افراد جویای کار به سامانه جامع اشتغال و کارآفرینی از روش‌های مختلف همچون تلفن همراه و رایانه گفت: فرایند اجرای این سامانه به صورت الکترونیکی و هوشمند خواهد بود و مراجعه افراد به حداقل کاهش یافته و غیرحضوری می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه (30 آبان) از بخش‌های مختلف بیمارستان در حال ساخت «مهدی کلینیک» تهران بازدید کرد.

دایی صراف با بیان اینکه به دنبال کادر سازی از نخبگان جوان شهرستان در پست های مدیریتی هستیم و بخشدار جدید مرکزی از بین نیروهای جوان و انقلابی شهرستان انتخاب شد، گفت: اقتصاد، اشتغال، به روز رسانی طرح‌های هادی و... از جمله اولویت های امروز بخش است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر کشور گفت: مسائل اجتماعی نیازمند توجه همه جانبه و فوری است و اگر امور اجتماعی همچون موضوع جوانی جمعیت به موقع دنبال نشود، در آینده با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی با بیان اینکه مدل حکمرانی جمهوری اسلامی دشمن را به زانو درآورده است، گفت: دشمن امروز دستش خالی شده و با هیاهو به‌دنبال اثبات کردن خودش است.

معاون رئیس جمهور بنگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی را به حضور فعال در صحنه تولید و تقویت رونق اقتصادی فراخواند و گفت: بنگاه‌های اقتصادی وظیفه و رسالت سنگینی برای افزایش تولیدات و محصولات خود به منظور امید آفرینی در جامعه بر عهده دارند.

هماهنگ کننده شورای امنیت آمریکا در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در اظهاراتی در نشست امنیتی منامه گفت که کشورش به دنبال ایجاد زیرساخت دفاعی دریایی و هوایی پیشرفته در خاورمیانه است.