جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد خبر آتش‌سوزی تاج سد مهاباد که در برخی کانال‌های معاند منتشر شده را تکذیب کرد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در اتفاقات اخیر اغتشاشگران اعتراف کردند بهای شعارنویسی و عمامه پرانی را با ارز دیجیتال دریافت کردند.

مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا 280 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل 200 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و 80 میلیون تومان وام جعاله می‌شود.

قرارگاه حمزه سید الشهدا نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروهای این قرارگاه برای مقابله با تروریست ها در شمالغرب کشور خبر داد.

شرکت «بین مدیا» beIN media group به عنوان نماینده انحصاری فیفا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برای پخش مسابقات جام‌جهانی، تاکید کرده است که «حق پخش بازی‌های جام‌جهانی برای ایرانیان در انحصار صداوسیما است.»

کتایون ریاحی از چهره‌هایی که طی ایام اخیر با انتشار محتواهای کذب به تشویش اذهان و آشوب کمک می‌کرد بازداشت شد.

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آموزش در مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه 30 آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

کریمی گفت: شهید «سیاوش امیری» یک الگوی کامل برای جوانان است و سیره و مکتب این شهید بزرگوار بسیار جای کار کردن دارد که مجموعه های فرهنگی باید در این راستا توجه ویژه داشته باشند.

اکبری گفت: یکی از عرصه های مهم نقش آفرینی بسیج ساخت مسکن محرومین است و در سالجاری ساخت 20 واحد مسکونی برای محرومین هدف گذاری شده است.

همزمان با نخستین روز هفته بسیج جمعی از آزادگان سرافراز استان کهگیلویه و بویراحمد باسردارحکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح دیدار کردند.

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیما مرکز یزد با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران صحبت کردند.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در قطر، با کارلوس کی روش در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: هیچ یک از اعضای فدراسیون بوکس رفتار حسین ثوری را تایید نمی‌کنند.

نشست خبری تیم ملی بانوان کشورمان پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا کره جنوبی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.