پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نخبگان جوان شهرستان لنده در چهارمین رویداد تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد با محورهای گردشگری، شهیدان خوب و بازی‌های محلی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است گفت: با روحیه بسیجی، پیشرفت میسر می‌شود.

حسنوند گفت: 17 گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج به مناطق محروم شهرستان بروجرد اعزام شدند.

سامانه دریافت غیرحضوری تسهیلات ازدواج بانک تجارت در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک رونمایی شد.

محمد سعید ملازهی گفت: در حال حاضر 450 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در دست ساخت است که با اقدامات مطلوب صورت گرفته تعداد واحدها فراتر از برنامه پیش بینی شده سال نخست اجرای این طرح در منطقه یعنی 326 واحد است.

جلیل شهریاری گفت: خیرین برای گسترش وتوسعه فرهنگ مهارت آموزی و تشویق جوانان به کار 350 میلیون ریال به فنی و حرفه ای کمک کردند.

علی محبی با بیان این که بسیج در بحث محرومیت زدایی نقش اساسی داشته، گفت: در هفته بسیج بیش از 72 برنامه در شهرستان هیرمند برگزار می شود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، از دو عملیات موفق در دریا در مدت 24 ساعت و ارائه خدمات پزشکی به یک خدمه لنج صیادی و نجات یک شناور صیادی دیگر در آبهای دور از ساحل با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر چابهار خبر داد.

در اولین روز از هفته بسیج اکیپ های واکسیناسیون و سمپاشی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان به روستاها و مناطق محروم استان برای ارائه خدمات بهداشتی اعزام شدند.

مرتضی جوکار از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند 38 ساله ایرانشهری پس از 19 ماه زندگی مخفیانه خبر داد.

مرتضی دهرویه گفت: پیراهن تیم ملی مقدس است و این موضوع را نباید بازیکنان تیم ملی فراموش کنند که با حمایت مردم تیم ملی معنا پیدا خواهد کرد.

آیت‌الله حسینی گفت: این رهاسازی‌ها و بی‌توجهی‌ها در گذشته نتیجه آن می شود عده ای قلیلی که در خیابان ها آشوب می کنند و این خسارت بار است.

با قبول استعفای محمد اسد مسجدی از سوی وزارت ورزش و جوانان، محمد دلبری به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

جهانی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 19 طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل لرستان معرفی شده است گفت: در این راستا تاکنون 70 میلیارد و 460 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد به حمایت‌های بیمه‌ای این سازمان در بخش بیماری‌ها خاص خبر داد و گفت: چتر حمایتی این بیمه به تازگی به 27 قلم دارو افزایش پیدا کرده است.

شهروندان ساکن در شهر و بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا به راه اندازی جایگاه عرضه سوخت در این شهر اشاره کرده و عنوان داشتند: این جایگاه سوخت راه‌اندازی نشده است