پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون که طی روزهای گذشته با حمایت از آشوبگری و با تهییج و ترغیب جامعه به اغتشاشات دامن زده بود، ساعتی پیش و با حکم قضایی توسط دستگاه امنیتی بازداشت شد.

علیرضا فخاری با تایید هیئت دولت به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.

رسول شاه محمدی گفت: برای بهره‌برداری صحیح از فضای مجازی توصیه می‌شود که از بازی‌های رایانه‌ای مرتبط به سن فرد و به صورت هدفمند استفاده شود چه بسا که رده‌بندی سنی در این مسائل بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ضمن حضور در دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین، با دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد و به سؤالات آنان پاسخ گفت.

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2 با حضور 50 تیم جهادی سلامت‌محور در مناطق کم برخوردار فارس از مهم ترین برنامه هایی است که صمصام به آن اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: 60 گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج برای خدمت به مردم محروم به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته شهرستان اعزام شدند.

نشست مدیران رسانه با رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز برگزار شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش در یک تلاش شبانه‌روزی، در حال صدور احکام رتبه‌بندی و ترمیم حقوق معلمان است.

براساس اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته 38 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند.

بر اساس آمارهای موجود همواره و به ویژه در نیمه دوم هر سال تعدادی از هموطنان به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست می‌دهند که عمده این حوادث به دلیل بی توجهی به استانداردها در به کارگیری وسایل گرمایشی و رعایت نکردن نکات و اصول ایمنی اتفاق می‌افتد.

نماهنگ «لحظه صعود» به خوانندگی احسان جوادی برای حمایت از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر منتشر شد.

جایزه بهترین فیلم مستند و فیلمبرداری جشنواره فیلم دانشجویی مسکو به دو فیلم ایرانی اختصاص یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه تعدادی از معاونین و مدیران عامل شرکت های گروه ضمن بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان و توانمندی های موجود، در نشستی با رئیس دانشگاه کاشان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مشاور مدیرعامل و پیشکسوت پرسپولیس، امروز (یک‌شنبه) با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله، از هوادار جانباز پرسپولیس عیادت و با تعدادی از همرزمان جانباز او در این مرکز دیدار کردند.

آیت‌الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: امروز رسانه در مدیریت جامعه پیشتاز است و می‌تواند جامعه را در ابعاد مختلف مدیریت کند و چنانچه در کنار مدیریت صحیح اسلامی نباشد مدیریت ناکارآمد و غیر قابل قبول است.

آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با انگلیس زیر سایه سخت گیری فیفا انجام شد.