دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سرمربی تیم ملی کوراش زنان ایران گفت: میخواهیم با عملکردی درخشان و کسب نتایجی مطلوب، پاسخ شایسته‌ای به کمک‌های فدراسیون ووشو و انجمن کوراش بدهیم.

دومین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان پرونده فساد شهرداری ارومیه با حضور 84 متهم پرونده و وکلای آنها و نماینده دادستان برگزار شد.

در راستای بازگشت کامل آرامش به شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی، نیروهای خافظ امنیت در شب دوم هم باقی مانده عوامل و سران اغتشاشات و اقدامات تروریستی اخیر را دستگیر کردند.

حال و هوای علاقمندان فوتبال در شب های قطر دیدنی ست

مشاور فرمانده کل قوا در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: انتظار داریم نیروهای مسلح که بسیج و سپاه بازوان قدرتمند آن هستند، اجازه ندهند این حوادث به طول بینجامد. سپاه پاسداران می‌تواند این مهم را محقق کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که در فضای رسانه‌ای یک نزاع و تقابل قوی و جنگ شناختی رخ داده است، اظهار داشت: در این جنگ طرفین تلاش می‌کنند حوزه دفاعی و آگاهی، طرف مقابل را دچار اختلال کنند. امروز در جامعه بعضا با تروریسم رسانه‌ای مواجه هستیم.

رییس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با تیم ملی فوتبال این کشور پیش از آغاز رقابت‌هایشان در جام جهانی، از آن‌ها خواست رقبایشان را «شوکه کنند.»

مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار از استعفای رئیس این سازمان خبر داد.

مناقصه پروژه احداث کانال‌های پیرامونی و میانی کنترل سیلاب منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور حفاظت تأسیسات و امکانات زیربنایی سایت صنایع انرژی‌بر و سرمایه‌گذاران در برابر سیلاب‌های مخرب زمستانی، برگزار می‌شود.

پریسا حیدری گفت: تیم ملی فوتبال در جام جهانی سفیران ایران زمین هستند همان موجی که از جوش و خروش نمی افتد و به کوری دشمنان با خون شهدا زنده می ماند

سرمربی تیم ملی کوراش مردان ضمن تشکر از حمایت‌های فدراسیون ووشو، گفت: تلاش می‌کنیم با دست پر از مسابقات جهانی به ایران برگردیم.

حجت‌الاسلام محسن مفید گفت: امروز هدف دشمن، کل ایران است. دشمنی آنها با همه ملت ایران است و باید اهداف تجزیه‌طلبانه دشمن برای مردم تبیین شود.

جعفر قادری گفت: جریان‌های معاند، نه دلسوز بازیکنان و نه هواداران تیم ملی فوتبال ایران هستند بلکه هدف آنها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نامه استعفای هاشمی، شهردار الوند به طور رسمی به شورای این شهر تقدیم نشده و به تصویب نرسیده است ولی برای اولین بار رسانه‌های اصلاح طلب قزوین منتشر شد.

استان قزوین به لحاظ کرونا در وضعیت آبی قرار گرفته و از نظر شیوع ویروس آنفولانزا یک روند کاهشی را در پیش دارد اما ممکن است این وضعیت شکننده باشد.

مدیر امور اداری شرکت فولاد مبارکه گفت: ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه آغاز و تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 10 آذرماه 1401 به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.