یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما باید بتوانیم چیزی که با نام اصفهان گره خورده و برندش با اصفهان اوج گرفته را قدرش را بدانیم و اجازه ندهیم دستاورد های خودمان را با تصمیماتی که میدانیم نتایج مثبت و سازنده‌ای ندارد تحت الشعاع قرار دهیم.

محمدمهدی اعلایی گفت: از موضوع کرونا نباید غافل شویم چون مجدد در حال جدی شدن است و تزریق دوز سوم واکسن باید تکمیل شود و در این زمینه ملاحظات بیشتری را داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: افزایش استقبال مردم و مخاطبان از تولیدات پلتفرم‌های نمایش خانگی، با کاهش مراجعه آنها به شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره که تولیدات‌شان در تضاد کامل با باورهای ملی، دینی و اعتقادی مردم است، رابطه‌ای مستقیم دارد.

ثانی گفت: با سرعت عمل مأموران مرزبانی یک عدد مشک ماری حاوی 35 هزار لیتر گازوئیل در حوالی تیاب هرمزگان کشف و یک شناور نیز توقیف شد.

رسانه‌ها از توافقات جمهوری آذربایجان و رژیم موقت صهیونیستی در حوزه امنیت سایبری، ترابری هوایی و تسهیل حضور صهیونیست‌ها در جمهوری آذربایجان خبر دادند.

سردار احمد طاهری از دستگیری سریع دو نفر از عاملان ضرب و شتم دو دختر زاهدانی خبر داد.

سرویس بزرگ نمایش انلاین فیلم و سریال دیروز دور دوم اخراج کارمندانش را اغاز کرد.

وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای اماراتی خود، حضور رژیم اشغالگر قدس در منطقه را موجب بی‌ثباتی و ناامنی و عامل ترور و خرابکاری در کل منطقه دانست.

حسن زاده رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان بویراحمد از مهار اتش سوزی در منطقه دره علی کاکان خبر داد.

در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و سردار بردی محمداف 9 سند همکاری و بیانیه مشترک بین ایران و ترکمنستان به امضا رسید.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: شبهاتی که در برخی از رسانه‌های استان مبنی بر دخالت نمایندگان استان زنجان در انتخاب عوامل اجرایی حج تمتع سال جاری وجود دارد، بی اساس است.

در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و در گروه دختران، 61 تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

قناعت با بیان اینکه درخواست میشود اعتبارات بیشتری به خراسان جنوبی داده شود، گفت: حداقل یک هزار و حداکثر دو هزار میلیارد تومان اعتبار به جمع اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افزوده شود.

رییس فدراسیون تیر و کمان گفت: هر چند برنامه‌هایی برای تاخیر برگزاری انتخابات وجود داشت اما وزارت ورزش مصمم به برگزاری انتخابات بود.

قهرمان کشتی کشور گفت: آقای سوپرمن کشتی دوست دارد همه بله قربان گوی او باشند.

آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، صبح امروز در سالن همایش‌های خاوران برگزار شد.