یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

حسین معروفی گفت: روحانیون در دفاع مقدس فقط مبلغ نبودند بلکه سخت ترین مسئولیت ها بر عهده آنها بود زیرا این قشر امانت دار ترین انسان ها بودند و در کنار مبلغی رزمنده ای بودند که آر پی جی به دوش از حریم ایران اسلامی و آل الله دفاع کردند آنها شهید شدند مفقود شدند، جانشان را تقدیم کردند این حقیقت روحانیت ما است.

آزمون کارشناسی ارشد طبق برنامه‌ریزی قبلی در تمامی حوزه‌ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: دولت و مجلس انقلابی تکلیف محور است و همواره منافع مردم و مصلحت کشور را بر منافع زودگذر جناحی و سیاسی ترجیح داده لذا تصمیم شجاعانه‌ای برای جراحی اقتصادی و اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکت‌های جهادی را می‌توانیم یک فناوری هوشمندانه اجتماعی بدانیم، گفت: با استفاده از این روش می‌توانیم به بروکراسی فشل، سخت و غیرانقلابی که در نظام اداری و اقتصادی وجود دارد، پشت پا بزنیم.

سهیلا منصوریان به عنوان سرپرست جدید هیئت ووشو منطقه آزاد کیش منصوب شد.

بعد از پایان ماه رمضان و تمام شدن سریال های مناسبتی سیما، گویا هنوز نوبت به پخش سریال «87 متر» عیاری نرسیده و ادامه پخش «برف بی صدا می بارد» شبکه سه نیز با ابهاماتی مواجه شده است.

کرملین غرب را متهم کرده است که با ارسال تسلیحات و اطلاعات به اوکراین از پایان سریع کارزار نظامی روسیه در اوکراین جلوگیری می کند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گفت: این قبیل دخالتها موجب ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نمایندگان دخالت کننده شده می‌شود.

سرپرست بازرسی امور استان‌های فدراسیون بوکس گفت: هیات‌های استانی به عنوان بازوان توانمند فدراسیون باید کمک حال این مجموعه باشند، هرچه استان‌ها فعال‌تر باشند قطعا شاهد درخشش بیشتر بوکس در سطح کشور هستیم و فدراسیون هم عملکرد بهتری خواهد داشت.

با اقدام به موقع مرکز عملیات امنیت افتا در روزهای اخیر از وقوع حمله سایبری گسترده به حوزه‌های زیرساختی کشور پیشگیری به عمل آمد.

یک منبع عراقی به خبرگزاری راشاتودی روسیه گفته است که در پنجمین دور نشست گفت و گوهای هیات های ایرانی و عربستانی که روز شنبه برگزار شد،«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق نیز حضور یافته است.

اتحادیه اروپا اعلام کرد: احتتمالاً پول گاز روسیه را به همان روشی که مسکو پیشنهاد کرده بود به روبل پرداخت می‌کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه میدانیم در میان همه نهادها آنکه نمره خوب گرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: امام بزرگوار نیز در همان زمان این نمره را جلویش نوشت و گفت:"اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و آنچه که ما نیز میبینیم آثار آن است.

رضا براتی گفت: قدرت نیروهای مسلح؛ ارتش و سپاه باعث شده امروزه آمریکایی که خود را ابر قدرت جهانی می داند، در مقابل ایران زانو بزند.

مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور جانبازان و معلولین، تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود.

از آنجایی که تعداد موارد شناخته شده کووید19 در سراسر جهان به 500 میلیون نفر رسید، کارشناسان بهداشت خواستار افزایش آزمایش، واکسیناسیون و ردیابی مبتلایان شدند.