چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

پیش از ظهر امروز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید فکور و مجاهد شهید چمران و روز بسیج اساتید با حضور فرمانده سپاه ثارالله وجمعی از اساتید و دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

مشمولین سهام عدالت تا ساعت 24 امشب 29 خرداد برای انتخاب روش مستقیم فرصت دارند.

مرحله ارزیابی تولید (EP) محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو برای نخستین بار در صنعت خودروسازی کشور، در خط مونتاژ این خودروساز اجرا شد.

زالی گفت: در 24 ساعت گذشته 316 بیمار کرونایی در بخش‌های عادی و مراقبت ویژه بیمارستان های استان تهران بستری شدند.

نماینده مجلش شورای اسلامی می‌گوید وضعیت قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی را در مجلس بررسی خواهند کرد.

علی اکبر کبیری معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان گفت: اکنون روزانه 52 هزار لیتر الکل در استان تولید می‌شود و سعی کردیم که بر کیفیت و کمیت این تولیدات نظارت داشته باشیم.

حجم موبایل قاچاق وارد شده به بازار بانه، به طور میانگین روزانه 20 بار قاطر، معادل 9 هزار دستگاه شامل انواع گوشی های ساده، سامسونگ، آیفون، شیائومی و هوواوی می باشد.

نگارش مینی سریال «زینبیه» با موضوع سوریه در مرکز سیمافیلم آغاز شد.

در حالی خودروسازان 45 هزار خودروی ناقص در کف کارخانه دارند که کمیته خودروی وزارت صمت امروز مصوب کرده که این خودروها تکمیل شوند. حال این سوال مطرح می شود که آیا خودروسازان برای تکمیل این خودروها نیاز به مصوبه دولت داشتند؟

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با جمال شورجه، کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینما، دیدار و روند درمان او را پیگیری کرد.

آخرین وضعیت شهرها و شهرستانهای استانهای کشور از لحاظه مخاطره مربوط به ابتلا به ویروس کرونا مشخص شد.

این روزها قیمت مسکن در پایتخت و همچنین استانهای سراسر کشور به قدری بالا رفته که مردم نه تنها دیگر قدرت خرید ندارند بلکه در اجاره بها نیز به مشکل خوردند و باید برای تامین پول پیش خود دست به دامان بانکها شوند.

فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا گفته که فشار حداکثری علیه ایران مولفه نظامی ندارد.

قهرمان شاهی گفت: بر اساس بازرسی‌های انجام شده تاکنون تخلفی از سوی مدارس دیده نشده است.

نبود آب آشامیدنی تراژدی تلخ و تکرای اهالی چاه محمد شهرستان دلگان است که از سال های گذشته با آن دست و پنجه نرم می کنند.

در حالی که تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون زنجان جزو مصوبات سفر حسن روحانی به استان زنجان بود و در زمان سفر دولت یازدهم به زنجان در سال 93 حدود 82 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما هنوز هم به اتمام نرسیده است.