دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

ادریس محمدی با بیان اینکه کشور ما هیچ نیازی به مذاکره ندارد، گفت: قدرت تحریم‌های امریکا رو به زوال است چراکه جامعه ما به این شرایط عادت کرده و آمریکایی‌ها جز تحریم ابزاری ندارند که با آن به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کنند.

حسین انتظامی با تاکید بر انجام قرعه کشی برای تعیین سرگروه های سینمایی درباره نقش سامانه سمفا توضیح داد.

نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.

رضا استجلو، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان گفت: متاسفانه دلالان نقش بسیاری در افزایش اجاره بهای مسکن در استان زنجان دارند.

معاون وزیر کار از واریز مقرری بیمه بیکاری برای 103 هزار متقاضی بیکارشده در دوران کرونا خبر داد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی محمد سعید احدیان را به عنوان دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

کمیته آموزش و پرورش ستاد ملی مدیریت کرونا، دستورالعمل گام دوم مبارزه با کووید -19 (کرونا ویروس) را به ادارات کل استان ها ابلاغ کرد.

صادقی معاون بهبود تولیدات دامی استان زنجان با اشاره به آزاد سازی نهاده‌های دامی از بنادر کشور گفت: نهاده‌های دامی ترخیص شده تا یک هفته آینده به استان زنجان می‌رسد.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: در حال حاضر هیچ طرح و برنامه‌ای برای تخصیص سهام عدالت به جاماندگان وجود ندارد.

ححت الاسلام علی اصغر زارعی اتکاء به خداوند را مهترین ویژگی مشترک بنیانگذار و رهبر انقلاب دانست و گفت: امام خمینی با دست خالی و تنها با تکیه بر خداوند و اعتماد به مردم توانست انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

علی‌رضا اخویان گفت: با توجه به افزایش 14 درصدی مصرف آب به دلیل شیوع مجدد کرونا هنوز طرحی برای جیره بندی آب نداریم.

عصر امروز سه شنبه 13 خرداد به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (رحمت الله علیه) کاروان دوچرخه سواری لشکر41 ثارالله کرمان با حضور گردانهای امام حسین و گردان فاتحین شهرکرمان از مرقد مطهر شهدای گمنام موزه دفاع مقدس تا مرقدمطهر سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رکاب زدند.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: امروز ایران اسلامی به لطف مکتب امام و با وجود اینکه در دوران تحریم اقتصادی و بیماری کرونا است، با یک دفاع ترکیبی هوشمندانه و همه‌جانبه توانست تهاجم ترکیبی آمریکا را خنثی کند.

حسین سماوات از اختصاص 70 میلیارد تومان تسهیلات و 20 میلیارد تومان وام بلاعوض به منازل خسارت دیده از بارندگی در سال گذشته در شهرستان بهار خبر داد.

سعید طلوعی به بیان مطالبی در مورد حادثه فدک و مرگ پیرزن کپرنشین کرمانشاهی و ابعاد آن پرداخت.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: فداکاری‌های شبانه‌روزی کادر درمانی در سراسر کشور بسیار ارزشمند است و هیچگاه ایثارگری‌های جامعه پزشکی و پرستاری کشور از ذهن و خاطره مردم پاک نخواهد شد.