دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

مجموعه سخن نگاشت های رهبر معظم انقلاب در روز قدس از سوی پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز منتشر شد.

حجت الاسلام‌حسین مالکی با بیان اینکه با عدم خرید از محصولات صهیونیست ها پایه های مالی آن ها سست می شود، گفت: سرمایه دار ترین مردم دنیا صهیونیست ها هستند آن هم فقط بدلیل حمایت مالی و خرید کالاهای آنها است.

در جلسه هماهنگی ستاد نماز جمعه سرخس که به‌منظور برگزاری نماز جمعه فردا 2 خرداد در این شهرستان تشکیل شد، بر رعایت تمامی نکات بهداشتی در نماز جمعه تأکید و اعلام شد که وضعیت سفید در سرخس نسبی است و با عدم رعایت نکات بهداشتی دوباره امکان برگشت به وضعیت سابق وجود دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تست کرونای 2392 نفر دیگر مثبت شد.

سردار جعفری از کشف 12 دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ طبقاتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» خبر داد.

پروژه بزرگ آب استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس جمهور و به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

در بیانیه اصحاب رسانه قزوین بمناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس آمده است: مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است و به زودی ایران اسلامی با کمک سایر ملت‌های مسلمان رویای صادقه سردار شهیدمان را عملی کرده و در مسجد الاقصی نماز شکر بجا خواهد آورد.

سخنگوی دولت گفت: آئین‌نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی تصویب شد.

به همت قرارگاه شهید سلیمانی و خادمیاران رضوی میبد بیش از 19 هزار غذای متبرک رضوی میان نیازمندان توزیع شد.

روزنامه اصلاح طلب نوشت: «هراس ملت از بقای این ویروس در آینده ایران، می‌تواند دلیل خوبی برای آن باشد تا مردم به دور از موضوع جناح بندی‌های سیاسی، نمکی را به عنوان یک گزینه برای ریاست جمهوری آینده در نظر بگیرند تا بلکه با انتخاب او شانس بیشتری برای رسیدن به یک زندگی عادی در شرایط فعلی داشته باشند.»

از پنجره چوبی مزین به دعای شهدا تا پارچه‌ی زربفت منقوش شده با سوره‌ی نصر و محراب منحصربفرد دوره تیموری که نام حضرت علی (ع) روی آن نقش بسته است، همزمان با شب‌های قدر از گنجینه‌ی موزه ملی ایران معرفی شد.

«سجاد خدری» از اجرای پویش شعرخوانی شاعران سراسر کشور در فضای مجازی با موضوع دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس به همت حوزه هنری استان البرز خبر داد.

مراسم احیا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد پیامبر اعظم (ص) رشتخوار با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

هم‌زمان با شب 23 ماه مبارک رمضان و آخرین شب قدر مردم روزه‌دار کاشمر با حضور در آرامگاه شهید مدرس این شب را احیا گرفتند.

خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی با صرف هزینه مراسم سالگرد شهید به رزمایش کمک مومنانه پیوستند و در دو مرحله این رزمایش با تهیه بسته معیشتی خواستند از این قافله عقب نمانند.