دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

حمله (دیروز) معترضان به خانه پلیسی که "جورج فلوید "را زیر فشار زانویش به قتل رساند.

معزی‌فر با اشاره به سند 2030، گفت: قطعا نتایج سند 2030 مصادیقی از جمله ارتباط رومینای 13 ساله با پسری 35 ساله می‌تواند باشد.

مصطفی طاهری، منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت‌ها در بخش‌های مختلف جامعه مشخص است و نیاز به شناسایی اولویت‌های جدید از سوی مجلس شورای اسلامی نیست.

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر در برخی استان‌ها، از افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف آب و انرژی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید 19 در آذربایجان‌غربی به چهار هزار و 757 نفر افزایش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام حسینی کیا تحریم پلیس را حمایت از مجرمان بین‌المللی دانست و گفت: این تحریم ها نشان از اقتدار بالای نیروی انتظامی است.

حمیدرضا قاسمی توضیحاتی را در زمینه عدم اعمال افزایش حقوق جدید برای برخی کارگران ارائه کرد.

مهلا نقیب زاده گفت: معتقدم تنها دلیل آمریکا از تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ترس و واهمه آنها از امنیت کشورمان است که توسط نیروهای زحمتکش انتظامی صورت می گیرد.

قبل از مصوبه افزایش 50 درصدی سقف امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، برخی دستگاه ها از این موضوع برخودار بودند که مابقی دستگاه ها نیز در سال جاری به اضافه شدند.

اساسا به چه نوع ادبیاتی «ادبیات دینی» گفته می‌شود و تفاوت آن با آثار تاریخی چیست؟ چگونه و با چه تکنیک‌هایی می‌توان امر دین و دین‌مداری را برای مخاطب امروزی بازگو کرد؟

منتخب بندرعباس در مجلس یازدهم گفت: لازم است در مجلس آینده از ابتدا با انتخاب افرادی که اعتقاد دارند که هیأت رئیسه باید در اختیار و خدمت نمایندگان قرار گیرد هیئت رئیسه را به ریل خود برگردانده و انحراف آن را برطرف کند.

فرماندار تهران گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده اماکن مذهبی تهران بعد از عید سعید فطر بازگشایی خواهد شد.

علیپور کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی اردبیل با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز جهانی قدس، گفت: ضروری ترین وظیفه کشورهای مسلمان و دولت های اسلامی در برابر سیاست استکبار مبنی بر کم رنگ کردن مسئله فلسطین در ذهنیت جوامع مختلف، مبارزه با همین مسئله است.

از دیدن این تصاویر لذت ببرید...

اردیبهشت به راستی که دروازه ورود به بهشت است، طبیعت در این ماه به اوج سرسبزی و زیبایی خود می‌رسد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: نصب پلاک سوم بر روی خودروها یک قانون است که در سال 86 تصویب شده است اما در چند سال گذشته اجرایی نشده است که از امسال به مرحله اجرا در می‌آید.