دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

رحمان‌دوست گفت: ویروس کرونا ملقب به کووید -19 و رژیم منحوس صهیونیستی دست‌به‌دست هم داده تا جهان را به نابودی بکشانند.

هنوز هم هستند کسانی که خود را موظف به وظیفه‌ای می‌دانند که شاید قانونا و عرفا بر عهده شان نبوده، اما قلبا چرا! زیرا این قلب هاست که هدایت شده است به سمت نور به سمت امید به سمت زندگی بر مدار بندگی...

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شب‌های قدر فرصتی است برای تولد دوباره و از نو شروع کردن آن‌هم برای انسانی که همواره غفلت و گناه وی را وسوسه می‌کند.

سردار هادیانفر از لغو محدودیت زوج و فرد بودن پلاک در زمان ارائه خدمات شماره‌گذاری خبر داد.

خداوردی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی اراک گفت: در طرح احسان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک، 500بسته معیشتی میان دانشجویان نیازمندان و خانواده‌شان توزیع خواهد شد.

مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان شب ضربت خوردن مولای متقیان با حضور محدود مردم و با اجرای دستورالعمل های بهداشتی در استان دارالجهاد و دارالمومنین همدان برگزار شد.

مهدی زاده گفت: طی 24 ساعت گذشته 85 نمونه آزمایش در خراسان‌جنوبی انجام شده که 13 نمونه مثبت شناسایی شده است.

موشن گرافیک دعای هجدهمین روز ماه مبارک رمضان را از نظر می گذرانید.

زراعت چوب صنعتی است که هم تولیدکننده از آن سود می برد و هم محیط زیست از تخریب در امان می ماند و مزایای زراعت چوب در مقایسه با سایر محصولات کشاوزی کاهش هزینه‌های نیروی انسانی و نهاد‌های مورد نیاز از قبیل نیروی کارگری، سم و کود و سایر هزینه‌های مربوط به کاشت، داشت و برداشت و همچنین امکان استفاده از پساب‌ها و آب مازاد فاضلاب شهری است.

در حالیکه نزدیک به 500 نیرو در 92 پایگاه اورژانس مازندران مشغول فعالیت هستند اما این ارگان، از کمبود نزدیک به 40 درصدی نیروهای فعال در پایگاه‌های سطح استان رنج می‌برد.

علی‌اصغر باقرزاده با قدردانی از اقداماتی که مجموعه سپاه و بسیج در رزمایش کمک مومنانه انجام داده‌اند، گفت: کمک مومنانه تمرینی برای تقویت روحیه ایمان و ایثارگری است.

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از نیازمندان، در قالب رزمایش مواسات و احسان طرح پخت غذای گرم برای مناطق محروم شهر و روستاهای گرگان در آشپزخانه مسجد جامع گلشن در حال اجراست.

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اعضای گروه جهادی مستقر در بیمارستان کامکار قم با حضور در بین بیماران، با اهدا بسته‌های تبرکی دقایقی برای آنان مولودی خواندند.

فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منتشر شد.

رزمایش بزرگ مدافعان سلامت با هدف ضدعفونی پارک ها، بوستان ها و معابر سطح شهر ساوه به همت جهاد گران انجام شد.

مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه از امروز شروع شد که 230 هزار بسته معیشتی آماده‌سازی و طی روز‌های آینده به افراد محروم، تقدیم می‌شود.