شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از بیانیه سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در قبال فوت مهسا امینی، گفت: به دنبال وقوع این حادثه، تیم‌های تحقیقاتی برای بررسی ابعاد این واقعه بلافاصله تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت: در صورتی که تامین نقدینگی برای سرجین انجام شود قطعا ظرف 3 روز نخ خریداری شده، چله‌ها نهایتا در طول 10 روز اجرا شده و بعد از آن واحد آغاز به کار می‌کند.

محمدباقر محمدی‌لائینی گفت: با توجه به اینکه بخش از دلدادگان حسینی فرصت حضور در مراسم معنوی اربعین را نیافتند می طلبد در روز اربعین هم نوا با زائرین اربعین در عراق ویژه برنامه‌هایی در سطح استان برای جاماندگان برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم اعدام برای سارق بزرگراه نیایش خبر داد و گفت: رسیدگی‌های قضایی نسبت به این قبیل مجرمان، «خارج از نوبت، قاطعانه و بدون اغماض» است.

حجت الاسلام ناهیدی از برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در 26 شهریور در خلیل آباد خبر داد و گفت: مسیر اصلی این راهپیمایی از محل میدان مرکزی شهر خلیل آباد تا پارک شهدای گمنام این شهر خواهد بود.

ملک‌ثابت، مدیرکل امور حقوقی حوزه هنری یزد گفت: پردیس سینمایی آسمان با توجه به موقعیت و طراحی متناسب با معماری بومی، می‌تواند به یک مجموعه فرهنگی هنری ماندگار و شاخص تبدیل شود.

فرماندار سرعین گفت: تور دوچرخه سواری ایران _آذربایجان با شرکت 13 کشور خارجی برگزار می‌شود.

ایجاد کارخانه تولید فریم عینک نیازمند فناوری و تخصص خاص خود است که این اقدام با یک سرمایه گذاری و حمایت مسیر بالاخره در چابهار عملیاتی شد و در دولت سیزدهم عزمی جدی در این باره صورت گرفت و این واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

آسفالت نامناسب معابر شهری و حتی راه های مواصلاتی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان متاسفانه مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.

شیراز کمالی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: تعداد واحدهای مرغداری صنعتی شهرستان خاش به بیش از دو برابر افزایش می یابد.

سیستان و بلوچستان دروازه اصلی ورود زائران غیرایرانی اربعین حسینی به کشور است که بیش از سایر نقاط کشور، پذیرای زائران می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: تحت شرایط تعیین شده، رانندگان ناوگان سنگین باری در ایام اربعین به کمک بخش حمل و نقل مسافری در یزد می آیند.

آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد گفت: پیاده‌روی اربعین نماد اتحاد و همبستگی جهان تشیع است و این حرکت عظیم موجب جهانی‌شدن آرمان‌های حسینی و انقلاب اسلامی است.

غول های بزرگ معدنی استان، مردم و مدیران دارالعباده را فریب داده و به ضرب العجل استاندار یزد و قانون هیچ اعتنایی نکرده و تقریبا هیچ پولی وارد یزد نکردند.

مدرسه 12 کلاس قدس کنگان صبح امروز در ارتباط ویدیویی با وزیر نفت، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

احراز صلاحیت هر 3 کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از سوی کمیته بدوی صورت گرفت.