سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

رتبه بندی دانشگاه های جهان اسلام (ISC Islamic World University Rankings 2022) منتشر شد و 74 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در میان 460 دانشگاه کشورهای اسلامی حضور دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک موسسه معتبر بین‌المللی پیش‌بینی کرد قیمت نفت در آینده کوتاه‌مدت به محدوده هفتاد دلار نزول خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: مسکن بخش عمده‌ای از درآمد خانوار را درگیر می‌کند که در همین راستا برنامه‌های ساخت مسکن با کمک و همکاری مردم در دولت سیزدهم به‌صورت گسترده دیده شده و برنامه‌های درمانی دولت نیز در سال آینده اعلام و اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مخبر گفت: در دولت سیزدهم و با همکاری سازمان بیمه سلامت 6 میلیون نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند که چنین اقدامی تاکنون سابقه نداشته است.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور علی رغم تاکید بر ضرورت تامین مسکن و ارائه خدمات آموزشی، حمایتی و درمانی در مناطق و محلات کم برخوردار گفت: آینده و پیشرفت کشور بستگی به آینده سازان در مناطق محروم دارد.

خبرگزاری مهر

آمارها نشان می دهد در سالیان اخیر ارتباط دانشگاه و صنعت بیش از گذشته منجر به مساله‌گشایی شده به طوری که با تلاش محققان و در پاسخ به نیاز صنایع به خودکفایی در حوزه های حیاتی رسیده ایم.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد ورود دانشجویان در روزهای 11 و 12 اسفندماه به دانشگاه ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم

این فرد الان فرد بسیارموفقی است و جزو نامداران حوزه فیزیک است و ماهیانه چندصد هزار دلار برای یتیم‌های کمیته امداد پول واریز می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو «اخلالگر» سخنرانی روحانی سال 1394 اکنون در «بهارستان» و «پاستور»، «پست و مقام» گرفته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ورود دانشجویان به دانشگاه شریف در روزهای 11 و 12 اسفندماه ممنوع شد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد ورود دانشجویان در روزهای 11 و 12 اسفندماه به علت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و آزمون دکتری ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن دهنوی و محمدامین آقامیری که هر کدام در سال 94 در دانشگاه شریف علیه روحانی شعار می دادند، به مقام در مجلس و دولت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: اعتراض به روحانی برای برخی نان و آب داشت.