سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت‌نام اعطای کمک هزینه تحصیلی در نیمسال دوم تحصیلی 1402-1401 دانشجویان دانشگاه شریف اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان ثبت نام اعطای کمک هزینه تحصیلی در نیمسال دوم تحصیلی 1402-1401 دانشجویان دانشگاه شریف اعلام شد. دانشجویان متقاضی می‌توانند برای ثبت نام تا 30 فروردین 1402 از طریق آدرس stu.sharif.ir ثبت نام کنند. در راستای تحقق اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف و به منظور اعتلای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و توسعه دانش بشری، طرح حمایت از دانشجویان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کنفرانس علمی ReAct 2023 با حمایت آکادمی همراه اول در دانشگاه صنعتی شریف برگزار و به‌صورت زنده از کانال روبیکا پخش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

والدین زینب و محمدحسین اسدی‌لاری، کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی تاکید کردند: گزارش کارشناسی ایران کلا زیرسوال است. دروغ گفتند. موشک دوم اصابت کرده دقیقا به هواپیما. برخلاف آنچه گزارش رسمی ایران گفته و به بدترین جای هواپیما هم خورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل‌های علمی و سیاسی با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور تاکید کردند: با توجه به گذشت حدود 19 ماه از عمر دولت سیزدهم، اتخاذ یک رویکرد تهاجمی‌تر و تغییر آرایش دولت ضروری است و چنین رویکردی مستلزم تشخیص نیرو‌های صادق و تحول‌خواه درون دستگاه‌های اجرایی کشور و فراهم کردن میدان عمل برای ایشان است. متن کامل نامه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده 2 تن از جانباختگان حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی، در این خصوص توضیحات و افشاگری‌های جدیدی ارائه کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

ما سوختیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم / دادخواهی می‌تواند التیامی بر سوگ ما باشد / برای کیان پیرفلک آتش گرفتیم / تنها من مادر خدانور را می‌فهمم وقتی می‌گفت پسرم بهترین پسر دنیا بود / متهم ردیف دهم مسوولیت این فاجعه را متوجه فرماندهان عالیرتبه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر تیم " اسنواتِک " (مرکز نوآوری و توسعه فناوری انتخاب الکترونیک) با اشاره به تجلیل دانشگاه صنعتی شریف از گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب به عنوان شریک استراتژیک برگزیده این دانشگاه در سال 1401 گفت: دانشگاه شریف در سال های اخیر همواره با صنایع دولتی همکاری داشته و گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب از معدود صنایع بخش خصوصی است که توانسته است با این دانشگاه همکاری های مشترک داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

طبق نتایج یک پژوهش دانشگاهی، کاهش مصرف سوخت خودروهای تولیدی و نظارت بر افزایش کیفیت تجهیزات کنترل آلودگی در وسایل نقلیه مهم ترین عامل کاهش آلودگی هوای کلانشهرها اعلام شد.