سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

متقاضیان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه شریف 1402 تا 7 اسفندماه سال جاری مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وب‌گاه گسترش

مدیر تیم " اسنواتِک " (مرکز نوآوری و توسعه فناوری انتخاب الکترونیک) با اشاره به تجلیل دانشگاه صنعتی شریف از گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب به عنوان شریک استراتژیک برگزیده این دانشگاه در سال 1401 گفت: دانشگاه شریف در سال های اخیر همواره با صنایع دولتی همکاری داشته و گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب از معدود صنایع بخش خصوصی است که توانسته است با این دانشگاه همکاری های مشترک داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به ابلاغیه جدید وزارت علوم دانشجویان ورودی 1398 دانشگاه صنعتی شریف که تا پایان ترم ششم به علت کرونا تا سقف 4 واحد حذف درس داشته‌اند و سایر شرایط پذیرش بدون آزمون را دارند تا یکشنبه 7 اسفند فرصت ثبت نام مجدد دارند. دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و سایر کسانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند در نوبت اول ثبت‌نام کنند می‌توانند از فرصت ثبت‌نام مجدد...

وب‌گاه فرارو

یک دهه پس از بسته شدن امکان ارتباط تصویری روی خطوط همراه، زارع پور از آن به عنوان یک قابلیت خاص اسم می‌برد که قرار است باز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارتباطات از بازگشت قابلیت تماس تصویری روی خطوط موبایل سخن گفته. قابلیتی که ده سال قبل بر اثر فضاسازی های ایجاد شده، به خواست تعدادی از مراجع و بزرگان دینی برای از بین رفتن التهابات ممنوع شد. قابلیتی که البته امکانش چندی بعد در پیام رسان های خارجی ایجاد شد و حالا سال هاست که یک قابلیت عادی و در اختیار همه مردم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عصر روز یک‌شنبه، 30 بهمن 1401، پیش‌همایش «پیشران‌های اقتصادی؛ فرصتی برای توسعه ملی» با دو میزگرد و از سوی مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد که در میزگرد ویل کارآفرینان و مسئولان اقتصادی به بررسی این موضوع و آسیب‌شناسی توسعه پیشران‌های اقتصادی پرداختند که در ادامه به نکات و محور‌های سخنان هرکدام پرداخته می‌شود. پیشران‌های اقتصادی می‌توانند آینده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رضا منصوری، استاد سابق فیزیک دانشگاه صنعتی شریف و مجری طرح رصدخانه ملی ایران تا سال 1394، تاریخچه‌ای از روند ساخت رصدخانه از ابتدا تا زمان پایان مسئولیت خود ارائه می‌دهد که نشان از سختی اجرای آن به عنوان یک طرح کلان علمی با وجود تنگناهای مالی، مشکلات تحریمی و نبود تجربه‌های مشابه داخلی است.

وب‌گاه فرارو

معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: 75 درصد از 330 پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران از اقدامات انجام شده در جهت ساماندهی معتادان متجاهر وبازگرداندن آنها به آغوش خانواده خبر داد و گفت: 3 هزار کسر ظرفیت اسکان معتادان متجاهر نیز به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از دستور رئیسی برای عفو دانشجویان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام خسروپناه در پیامی درگذشت حجت الاسلام سیدمصطفی مدرس مصلی روحانی جهادگر را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار تهران گفت: 3 هزار کسر ظرفیت اسکان معتادان متجاهر نیز به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود بازرگانی می‌گوید: یک شب که داشتم از سخنرانی فخرالدین حجازی برمی‌گشتم ناگهان دیدم فردی در بین جمعیت نیم‌خیز نشست و یک دسته کاغذ را روی هوا پخش کرد.