سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه مشرق نیوز

مجری طرح شیرین سازی و جداسازی غشایی گاز گفت: با توجه به تحریم بودن این فناوری و نیاز مبرم صنایع، توانستیم پس از یک سال تلاش مداوم به این فناوری پیشرفته دست یابیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آموزش عالی در سومین هفته بهمن با وجود تعطیلی بین دو نیمسال همچنان به فعالیت علمی خود ادامه دادند؛ دانشمندان دانشگاه صنعتی شریف در روز 22 بهمن از یک دستاورد علمی رونمایی کردند و مدیران حقوقی دانشگاه‌های سراسر کشور نیز در نشستی یک‌روزه در مورد مسائل مختلف رایزنی داشتند.

خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: 75 درصد از 330 پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشکده مهندس شیمی دانشگاه صنعتی شریف و مجری طرح شیرین سازی و جداسازی غشایی گاز گفت: با توجه به تحریم بودن این فناوری و نیاز مبرم صنایع، توانستیم پس از یک سال تلاش مداوم به این فناوری پیشرفته دست یابیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه رویداد ایده نگاری الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات در جمهوری اسلامی از سوی پژوهشکده شورای نگهبان و به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. این مراسم با حضور شش تیم برتر در حوزه ایده پردازی حقوقی اعتراضات برگزار شد که داوری این مجموعه به انتخاب میزبانان مراسم بر عهده مصطفی کواکبیان، سید نظام الدین موسوی، جلیل محبی و فضه سادات حسینی...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با همسر و فرزندان شهید اسماعیل دقایقی از فرماندهان شناخته‌شده جنگ تحمیلی که دانشجوی دانشگاه تهران نیز بوده دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین دوره بورسیه نخبگان توسط آکادمی همراه اول با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور کشور آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

یه گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ مجموعه اتاق تمیز دانشگاه صنعتی شریف با حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در دو بخش میکروالکترونیک و زیستی، ا هدف ایجاد تحول جدی در تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرفته در حوزه میکروالکترونیک، حسگر‌ها و عملگر‌های نوین، سامانه‌های ریزمقیاس زیستی و محصولات زیست‌فناورانه راه‌اندازی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه اتاق تمیز MNFC-CR دانشگاه صنعتی شریف در دو بخش؛ زیستی و میکروالکترونیک، با هدف ایجاد تحول جدی در تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرفته در حوزه میکروالکترونیک، حسگرها و عملگرهای نوین، سامانه‌های ریزمقیاس زیستی و محصولات زیست فناورانه به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه گذر از شرق و غرب امروز سه‌شنبه (25 بهمن ماه 1402) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف برگزار شد. این برنامه با حضور حجت‌الاسلام محمد علی رنجبر (دکتری علوم سیاسی، نویسنده کتاب جنگ سرد ایران و آمریکا)، سام مهدی ترابی (دکتری روابط بین‌الملل از دانشگاه lse لندن) و استاد محمدرضا وحیدزاده (عضو گروه علمی ادبیات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) برگزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: وزیر پیشین اطلاعات گفت: باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفتگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود...

خبرگزاری تسنیم

نشست هم‌افزایی دستگاه‌های قرآنی کشور به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد تا اهدافی از جمله جهاد تبیین با رویکرد قرآنی، تدوین کتاب قرآنی تبیینی و داستانی برای کودک و نوجوان، محتوای قرآنی برای مردم جهان و احیای جلسات قرآنی خانگی را پیگیری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی گفت: جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفتگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در آیین اختتامیه رویداد ایده‌نگاری «الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات در نظام جمهوری اسلامی ایران» گفت: در بسیاری از مواقع هنوز در بحث قانونگذاری و شناسایی موضوعاتی که نیازمند قانونگذاری است در مراحل ابتدایی قرار داریم.