پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه 55 آنلاین

بیژن وثوقی وحدت عضو کمیته انضباطی دانشگاه صنعتی شریف درباره این که چرا حضور در تجمعات، تخلف محسوب می‌شود و آیا اساسا مدلی برای اعتراض قانونی در دانشگاه وجود دارد، نیز توضیح داد: به‌طور کلی هر فعالیتی که منجر به اختلال یا مزاحمت در برنامه‌های دانشگاه شود، تخلف محسوب می‌شود و برای اعمالی که به‌صورت دسته‌جمعی به قصد آشوب در دانشگاه انجام شود، تنبیهات سختی درنظر گرفته شده است.

وب‌گاه عصر ایران

وثوقی وحدت اظهار داشت: در آیین‌نامه انضباطی برای تخلفاتی همچون ایجاد بلوا و آشوب تنبیهات سنگینی تا سقف اخراج دانشجو از دانشگاه با محرومیت از تحصیل در تمام دانشگاه‌ها تا 5 سال درنظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته انضباطی دانشگاه صنعتی شریف با بیان این که وظیفه اصلی کمیته انضباطی حفاظت از حقوق عموم دانشجویان است، گفت: فلسفه این کمیته رسیدگی به تخلفات در درون دانشگاه و بدون دخالت نهادهای بیرونی، قضایی یا امنیتی است تا پای دانشجو به دادگاه و زندان باز نشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی شهر ری گفت: در راستای تأمین امنیت زوار، مأموران به صورت محسوس و نامحسوس در صحن‌ها، شبستان‌ها، حریم و اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی مستقر هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعتی پیش چهار دانشجوی بازداشتی دانشگاه صنعتی شریف به قید وثیقه آزاد شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعتی پیش چهار دانشجوی بازداشتی دانشگاه صنعتی شریف به قید وثیقه آزاد شدند. علی عالمی آرانی، محمدابراهیم واعظی، امیررضا چرچی و فریبرز کهن‌زاد چهار دانشجوی بازداشتی شریف به قید وثیقه آزاد شدند.

خبرگزاری تسنیم

4 دانشجوی بازداشتی دانشگاه شریف آزاد شدند.

وب‌گاه عصر ایران

علی عالمی آرانی، محمدابراهیم واعظی، امیررضا چرچی و فریبرز کهن‌زاد چهار دانشجوی بازداشتی شریف به قید وثیقه آزاد شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ساعتی پیش چهار دانشجوی بازداشتی دانشگاه صنعتی شریف به قید وثیقه آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساعتی پیش چهار دانشجوی بازداشتی دانشگاه صنعتی شریف به قید وثیقه آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در آخرین نتایج رتبه‌بندی «کیو اس آسیا یونیورسیتی رانکینگز» (QS Asia University Rankings) و در نخستین حضور خود در این ارزیابی، موفق به کسب مقام نخست در بین دانشگاه‌های مطرح کشور شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد فاضلی: اعتراض فقط مختص دهه هشتادی‌ها نیست، به گمان من دیگران به دهه هشتادی‌ها نمایندگی و وکالت دادند. چون آنها بی‌پرواترند و بیشتر از قبلی‌ها بی‌آینده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شریف تودی نوشت: دقایقی پیش چهار دانشجوی شریف به قید وثیقه از بازداشتگاه اوین آزاد شدند.